simon Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Niet direct over preppen, maar heeft er mijns inziens toch wel mee te maken: kunnen we zonder aardolie leven? Hij neemt zelf met zijn gezin de proef op de som. Ben benieuwd of het goed is gedaan, omdat ik voor mijn documentaire ook mijn eigen zoektocht zou willen vastleggen. http://weblogs.hollanddoc.nl/import/2012/08/23/rampenplan-hh/#more-2138 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Intressant zal zeker kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Bedankt, Simon dat wordt laat naar bed:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 zal ook zeker na kijken, een leven zonder plastic is ook een blog van een amerikaanse vrouw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerhard Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Wat een gek. Olie is 1 van de belangrijkste grondstoffen van de moderne maatschappij. Maar goed, vanuit preppersperspectief wel interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
simon Geplaatst: 29 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Bedankt, Simon dat wordt laat naar bed:confused: Uitzendinggemist.nl of de website van VPRO Import... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Olie is als energiebron goed te vervangen maar als grondstof voor kunststoffen en chemicalien is het essentieel. Het is eigenlijk doodzonde dat we het nog steeds voor energie gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 2 september 2012 Delen Geplaatst: 2 september 2012 Niet direct over preppen, maar heeft er mijns inziens toch wel mee te maken: kunnen we zonder aardolie leven? Hij neemt zelf met zijn gezin de proef op de som. Ben benieuwd of het goed is gedaan, omdat ik voor mijn documentaire ook mijn eigen zoektocht zou willen vastleggen. http://weblogs.hollanddoc.nl/import/2012/08/23/rampenplan-hh/#more-2138 Thanks! Mooie documentaire, met plezier bekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 september 2012 Delen Geplaatst: 3 september 2012 Interessante docu. Beetje onnozele gast, stapt ergens in zonder onderzoek en te beseffen waar hij mee bezig is. Tevens laat hij veel kansen liggen en gaat hij alsnog met vakantie met zijn bio-diesel bootje........absoluut niet noodzakelijk. En dan afvragen waarom hij maar 50% minder carbon uitstoot heeft...... Neemt niet weg dat we er best een voorbeeld aan mogen nemen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.