Mrsjones Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 in amsterdam woord op 7 septembrer een workshop aquaponics gegeven . kijk naar artikel in trouw van gisteren erover, organisatie is mediamatic ,er is nog een paar datum. mischien is dat wat voor iemand hier. ik heb mij aangemeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 http://www.mediamatic.net/317350/nl/transnatural-festival-2012 Bovenstaande is een link naar het gehele festival. http://www.mediamatic.net/260502/nl/aquaponics-workshop-transnatural Hier de link naar de workshop a 120 euro (korting voor zzp-ers / studenten) Als je een achtertuin hebt kun je in mijn ogen voor dat geld beter 3 IBC's kopen in het oosten van het land en de informatie op het internet zoeken. Voor dit geld heb je alle matriaal en de kennis om het thuis te bouwen. Mocht je die ruimte nu niet hebben dan is het wellicht een erg interessante workshop zodat ALS je het plots snel geimproviseerd moet maken je alles al een keer hebt gezien en de werking al eens uitgelegd hebt gekregen. Hierbij ook algemene informatie over dit zelfde (erg interessante) concept: http://en.wikipedia.org/wiki/Aquaponics Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 In de eerste aflevering van doomsday preppers zit een gezin dat dit ook gemaakt heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 hoeveel afleveringen zijn er dan? ik heb 4 preppers gezien, een bunker ondergronds, een zwembad in een woonwijk, een amerikaanse mamma op de schietbaan en een bekende youtube gast die met 2 gezinnen behoorlijke schietoefeningen hield ergens buiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Damn ik kijk even op de site van het festival: Zelf helende/reparerende materialen: beton/verf/plastic, plastic flessen van planten. Klinkt een beetje sci-fi? Het bestaat gewoon al ! Materialen die zichzelf repareren ...dat lijkt me toch de ultieme prep voor preppers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SemperFi Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Toevallig gisteren tijdens het surfen op deze site gekomen: http://www.vasch.be/aquaponics/ons-aquaponics-systeem/#2012 Je kan hun blog bijna week per week volgen en nog zeer interessant, met veel praktische tips enzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Toevallig gisteren tijdens het surfen op deze site gekomen: http://www.vasch.be/aquaponics/ons-aquaponics-systeem/#2012 Je kan hun blog bijna week per week volgen en nog zeer interessant, met veel praktische tips enzo Even off topic. Ben jij een Marinier? Semper fidelis.!. Gewoon iets dat ik graag weet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 25 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 volgend jaar, ga wij weg uit europa, na een zeer warme en droge gebied,aquaponics baspaar heel wat water,en in de tropen hoef je geen warmte lampen e d te gebruiken . voor ons een goede opties voor erbij.naast je groote gewassen buiten. de organisatie is wel behoorlijk flower power, maar kun je ook lol aan beleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SemperFi Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Even off topic. Ben jij een Marinier? Semper fidelis.!. Gewoon iets dat ik graag weet. Jammer genoeg niet nee . Heb er wel onneindig veel respect voor . Semper Fi ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Jammer genoeg niet nee . Heb er wel onneindig veel respect voor . Semper Fi ! Idem. Mijn man is ex , dat bestaat niet echt he . Eens altijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 @Chinaka. Wat goed van je om je man de deur uit te gooien, zo gaan je voorraden veel langer mee bij een shtf. Uitstekende prepper tip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Damn ik kijk even op de site van het festival: Zelf helende/reparerende materialen: beton/verf/plastic, plastic flessen van planten. Klinkt een beetje sci-fi? Het bestaat gewoon al ! Materialen die zichzelf repareren ...dat lijkt me toch de ultieme prep voor preppers? Dan liefst een auto die zichzelf repareert....ik was laatst weer driehonderd pleuro bij de garage kwijt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BSTS Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 @Dick, ik denk dat ze ex marinier bedoelt niet ex man ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Dan liefst een auto die zichzelf repareert....ik was laatst weer driehonderd pleuro bij de garage kwijt! Haha ik weet er alles van! Ik rijd dan zelf motor en dan denk je lkkr goedkoop te zijn omdat je maar 2 banden hebt maar nee! Ben speciale Dual Compound banden nodig vanwege het feit dat ik veel snel-weg rij (woordgrapje XD). Setje banden kost me 2x zoveel maar goed, scheelt me wel weer een keer montagekosten zo. Scheelt dat ik geen APK hoef .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Haha ik weet er alles van! Ik rijd dan zelf motor en dan denk je lkkr goedkoop te zijn omdat je maar 2 banden hebt maar nee! Ben speciale Dual Compound banden nodig vanwege het feit dat ik veel snel-weg rij (woordgrapje XD). Setje banden kost me 2x zoveel maar goed, scheelt me wel weer een keer montagekosten zo. Scheelt dat ik geen APK hoef .. maar wel elke x km/s een ketting en tandwielen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 26 augustus 2012 Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Haha ik weet er alles van! Ik rijd dan zelf motor en dan denk je lkkr goedkoop te zijn omdat je maar 2 banden hebt maar nee! Ben speciale Dual Compound banden nodig vanwege het feit dat ik veel snel-weg rij (woordgrapje XD). Setje banden kost me 2x zoveel maar goed, scheelt me wel weer een keer montagekosten zo. Scheelt dat ik geen APK hoef .. Nee, nog niet die APK, maar daar wordt al wel over nagedacht. Ben zelf pas begonnen met motorrijden en schrok me helemaal klem van de prijs van een achterband voor mijn klasiekkertje. Daar heb ik bijna banden rondom mijn auto voor Ok ok, de auto geeft niet deze kick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.