Tom Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Op de site van Dr. Bones & Nurse Amy staat veel video's over medische behandelingen en ander interessante onderwerpen. http://www.doomandbloom.net/ Met video's hier te zien http://www.doomandbloom.net/videos Niet zomaar een site maar op de site van http://stevequayle.com staat deze site als prep tip of the week. En uiteraard geldt ook hier; De meningen verwoord op deze site zijn bedoeld voor entertainment doeleinden en zijn hypothetische strategieën voor een post-apocalyptische situatie. Ze zijn niet bedoeld om standaard zorg en advies te vervangen wanneer de moderne medische technologie en middelen beschikbaar zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Hab hier ook een site die informatieve dingen heeft zoals een bril maken en meer. http://www.thesurvivaldoctor.com/2012/04/26/duct-tape-glasses/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Dokteren krijgen een bounty op hun hoofd WTSHTF dus misschien handig om straks niet te hard te gaan roepen dat je veel medische kennis hebt. RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 13 augustus 2012 Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Gelukkig krijgt iedere, prepper, vrouw, technische personen, en waarschijnlijk elke overlever en bounty op zijn hoofd dus dan vallen die doktoren minder op En als je dan met je voorraden, vrouw zijn, kennis, enz te koop loopt dan is Darwin altijd wel in de buurt om dat op te lossen.... Vergeet ook niet dat elke bedreiging ook een kans zal zijn, om toch positief te eindigen:p Grt kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 filmpje over wondbehandeling, ook het dichtnaaien wordt behandeld: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Dokteren krijgen een bounty op hun hoofd WTSHTF dus misschien handig om straks niet te hard te gaan roepen dat je veel medische kennis hebt. RedPill maar degene wat aandoen die je kan helpen gebeurt ook minder snel, tis misschien niet grappig bij anderen "moeten" zitten maar je leeft wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik ga een ehbo cursus volgens die off shore personel ook volgens.er is een zeilschool in scheveningen die het geef.als reden gaaf ik een wereld reis op zeilboot.het ga ook in op breuk en flinke wonden ed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 maar degene wat aandoen die je kan helpen gebeurt ook minder snel, tis misschien niet grappig bij anderen "moeten" zitten maar je leeft wel Ik bedoelde het niet op de manier waarop jij het begrepen hebt. RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Als ik zie hoe ons ambulance personeel nu al behandeld wordt en er tegenwoordig in oorlogsgebieden ook gewoon op ambulances geschoten word ..... vrees ik met grote vrezen voor wtshtf. Voor die gasten raad ik aan zorg voor jezelf en familie ...en de rest jammer dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Als ik zie hoe ons ambulance personeel nu al behandeld wordt en er tegenwoordig in oorlogsgebieden ook gewoon op ambulances geschoten word ..... vrees ik met grote vrezen voor wtshtf. Voor die gasten raad ik aan zorg voor jezelf en familie ...en de rest jammer dan Inderdaad, anders kan je heel NL gaan verbinden..... Zelf heb ik een EHBO diploma gehaald. Op straat heeft het toch zijn voordelen, laatst was er een oude(93) man uit mn straat op zijn hoofd gevallen. (Nee niet figuurlijk) Gelukkig liep ik met mijn EDC, waar ook een EHBO setje in zit. Omstanders wilden meneer al optillen, natuurlijk niet handig i.v.m. Mogelijk nek letsel. Achteraf had meneer alleen maar een hevig bloedende wenkbrauw. Maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn. Mijn tip: EHBO cursussen zijn ongelofelijk duur. Probeer het via je werk/hobby te regelen zodra ze EHBO'ers tekort komen. Zelf heb ik zo voor nop de officiële cursus via mijn scouting groep kunnen doen, omdat ze het nodig hadden. Good luck! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Zelf heb ik een EHBO diploma gehaald. Gelukkig liep ik met mijn EDC, waar ook een EHBO setje in zit. Zelf heb ik zo voor nop de officiële cursus via mijn scouting groep kunnen doen, omdat ze het nodig hadden. @lamlordx Jij bent slim en goed bezig ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 @lamlordx Jij bent slim en goed bezig ! Haha bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Even een tip, CZ vergoed gezondheidscursussen, hie duurder je aanvullende verzekering hoe meer je vergoed krijgt. Afgelopen maand ben ook ik geslaagd voor een ehbocursus 12 lessen, 3,5 uur per les. Helemaal betaald door cz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shadoweyes Geplaatst: 7 oktober 2015 Delen Geplaatst: 7 oktober 2015 Als het gaat over een echte survival situatie kan je ook heel veel uit de natuur halen. Er zijn zooo veel planten met medicinale werking en er zijn maar weinig mensen die er van weten, best jammer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.