Gast Heksenboot Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Ook een manier om elkaar en andere soorten muziek, waar je nog nooit van gehoord hebt, te leren kennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Peet is een ouwe punker. Maar ook: Hippie - psychedelische rock Hardrock Stoner Gothic Jazz Rock 'n Roll Klassiek, liever viool dan piano Electronische muziek, van chill out, naar psi tot hard en dubstep. Synths en software. Industrial Alternatief Experimenteel Wereldmuziek Folk Reggae Ska Geen pop - disco - r&b - mainstream. Goede pop kan ik nog wel aanhoren. Tv en radio muziek trek ik over het algemeen niet en vice versa, van mijn muziek krijg je ook nachtmerries. Nostalgia wil ook wel lukken. Zelf muziek maken. Begonnen met bas, later ook gitaar en keyboard/synth. Zang-achtig Alle instrumenten vind ik leuk. Geen noten, wel herrie Muziek maken op de computer ook. Hifi-liefhebber. Vinyl. Buizen. Band- en studio-ervaring. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Kijk eens aan de liefde voor muziek kent geen grenzen Ja in het bovenstaande kan ik mij ook heel erg thuis vinden, is er ook een beetje ingepropt door mijn omen Ook het gitaar spelen is zo een kleine 12 jaar geleden bij mij begonnen, daarnaast heb ik anderhalf jaar drumles gehad. En ook nog eens 2 jaar piano les, en heb ik mijzelf een beetje basgitaar leren spelen. Dus als we ooit een keer een prepband willen beginnen moet het goed komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Ik hou dan wel erg van r&b, hip hop, salsa, nederlandse rap, bachatta, reggea, hazes, acda en de munnik en alles waarop je met een vrouw kan dansen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Ik kan met veel plezier luisteren naar heel veel verschillende soorten muziek,alleen is deze oude hardrocker verworven tot een tranceliefhebber met de wat hogere BPM's hahaha Turn up the bass (en het bleef nog lang onrustig op de camping, we werden dan ook 's morgens geradbraakt wakker daar dat constante BOEMBOEMBOEM ons de gehele nacht uit de slaap hield) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 u2, simple minds, bb king soul muziek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Therion (the Miskolc Experience), Nightwish, Vangelis en nog veel veel meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Leuk die Therion, wiskers. Metal Gothic Klassiek Ah, BB King, die heb ik nog live gezien op North Sea Jazz, zippo. Wat een vent, lache joh. Spelen als een beer, natuurlijk, nice. Dan is Goa ook we wat voor jou, gebruikersnaam, lekker space. En jammen bij het kampvuur gaan we zeker een keer doen, met de muzikanten onder ons. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 @ Heksenboot...jaahhh Therion, prachtige mix tussen nachtzwarte muziek en klassiek... en dan vooral Clavicula Nox.... (de sleutel) Heb je geluisterd? grts Wisks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Ja wiskers, ik heb een heel stuk geluisterd op youtube. Leuk, ik kon ze nog niet. Dat bedoelde ik nou, met nieuwe dingen leren kennen Daar ken ik verder ook geen voorbeelden van. Wel de ouwe gothic zoals Bauhaus en Christian Death, veel gedraaid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Zo hee, ook in die stijl.. haha leuk man! .... Theatre of Tragedy, Ayereon, ook van die juweeltjes.... Voor de liefhebbers: Therion http://youtu.be/PuingLM0H20 Dream Theatre: en het origineel: http://youtu.be/LH_9lJxeiXg en Philip Glass: grts wisks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Leuke combinatie, die soprano gothic. Hier toch even een Bauhaus: http://www.youtube.com/watch?v=l4rqbs0vxK0 Oude sferen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Lievelingsmuziek van Piroska Nick Cave Pixies Sonic Youth Iggy pop Howlin' Wolf Fela Kuti 16 horse power Jimi Hendrix the rolling stones gegege ik lijk wel een oud wijf... Ik kan helemaal niets van muziek maken nog niet eens blokfluiten... maar gelukkig heb ik daar mijn 3 kids voor 2 drummers en een rapper, lawaai zat hier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Right on! Dat zijn nou een paar van de dingen die ik ook echt leuk vind! Dit moeten jullie even horen mensen: http://www.youtube.com/watch?v=6VDGb8hDDv8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Raar veel verschillende soorten . Ik zelf ben niet radioactief ik luister enkel in mijn auto naar muziek . Cd's En dan nog wel naar kleinkunst en protest zang . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Ja joh, ik ben gewoon raar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
every-season Geplaatst: 15 februari 2013 Delen Geplaatst: 15 februari 2013 Van Andre Hazes tot Korn. Heel divers dus, als het maar geen kattengejank is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Ja het valt wel op dat ik.de enigste ben met een goede muzieksmaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
every-season Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Whahaha grappenmaker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Jazzzzzz & Blues zijn toch wel favoriet. En deze man vooral Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 De waarheid is hard season ik weet het..... Bluess....Ja! Love it! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Jazz en Blues, ja man. Lekker. Paar keer bij North Sea Jazz Festival geweest vroeger. Erg goeie sfeer met veel goede muziek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Ik hou van bijna alle soorten muziek, mooie muziek en songs van Eivor Palsdottir ( Ik krijg geen schuin streepje in de o van Eivor )vooral het lied; Tu ert alt (vert. jij bent alles) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 rise agains breaking benjamin ramstein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Mooie rustige muziek is dat , Calimero. Aha, de wat sjiekere mainstream punk voor Vincent. Misschien vind je dit ook wel leuk dan: http://www.youtube.com/watch?v=uCEeAn6_QJo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten