Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nu wij een clubje hebben opgericht... nee niet van lelijke mensen..

lijkt het mij ook is goed om een soort meeting/kennis maken te houden de meeste kennen elkaar al maar zo te zien zijn er ook wat nieuwe mensen bij of mensen die niet bij de workshop waren.

nu zat ik zo is te brainstormen.. en kon zo op niks komen.. zijn er toevallig mensen die al een idee hebben?

zo ja? wat en waar?

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

ik laat het tot zondag de 28e sudderen dan weet ik hoeveel mensen er ongeveer komen? en dan zal ik een plaats centraal tussen gld en ov roepen, dit zal waarschijnlijk in de regio apeldoorn worden vanwege de ligging

Geplaatst:

Heb ik de datum gemist? Of is er nog geen datum :D

Wat we willen gaan doen.. het lijkt mij nog steeds leuk om bijv. een workshop Krav Maga te doen, en de workshop vuurmaken zou ik ook nog steeds wel willen doen..

Geplaatst:

Ik wil wel een workshop luchtbuksschieten geven, als het terrein waar de meeting is daarvoor geschikt is. En Chinook, fikkie stoken met een Firesteel, kan ik je zo leren.

Geplaatst:

Das jammer idd... Die cursus leek mij ook wel interessant, ik zou me zelfs geheel onbaatzuchtig op hebben willen werpen om een workshop "Muzzleloading 101" te geven.

Geplaatst:

Nee 12gauge ik was nog niet weg, maar was aan het schieten bij Parti en Bert, en dat vuurschieten was volgens mij bij Frank en jou.. righty?

Dus heb 2 workshops gedaan en de 3e gemist :(

Geplaatst:

Ik kan beschikken over een locatie tussen Apeldoorn en Zwolle.. langs de A50. Als er suggesties zijn voor een datum, kan ik kijken of de locatie beschikbaar is op die datum.

• Nieuwe aanmaken...