nvd72 Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 nu wij een clubje hebben opgericht... nee niet van lelijke mensen.. lijkt het mij ook is goed om een soort meeting/kennis maken te houden de meeste kennen elkaar al maar zo te zien zijn er ook wat nieuwe mensen bij of mensen die niet bij de workshop waren. nu zat ik zo is te brainstormen.. en kon zo op niks komen.. zijn er toevallig mensen die al een idee hebben? zo ja? wat en waar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik laat het tot zondag de 28e sudderen dan weet ik hoeveel mensen er ongeveer komen? en dan zal ik een plaats centraal tussen gld en ov roepen, dit zal waarschijnlijk in de regio apeldoorn worden vanwege de ligging Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb ik de datum gemist? Of is er nog geen datum Wat we willen gaan doen.. het lijkt mij nog steeds leuk om bijv. een workshop Krav Maga te doen, en de workshop vuurmaken zou ik ook nog steeds wel willen doen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik heb geen plaatselijke kennis van daar helaas alle ideeen zijn welkom uiteraard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Ik wil wel een workshop luchtbuksschieten geven, als het terrein waar de meeting is daarvoor geschikt is. En Chinook, fikkie stoken met een Firesteel, kan ik je zo leren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 9 vd 14 leden hebben laatst een cursus vuurschieten en een dag lucht en (kruis)boog gehad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Vuurschieten heb ik gemist... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 was je toen al weg dan? nee toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Das jammer idd... Die cursus leek mij ook wel interessant, ik zou me zelfs geheel onbaatzuchtig op hebben willen werpen om een workshop "Muzzleloading 101" te geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Nee 12gauge ik was nog niet weg, maar was aan het schieten bij Parti en Bert, en dat vuurschieten was volgens mij bij Frank en jou.. righty? Dus heb 2 workshops gedaan en de 3e gemist Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 vuur schieten was na de demo van party en nurse, bij mij en frank was er boog en lucht schieten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Wtf waarom heb ik die dan gemist??? Waar was dat Ik was nog niet weg dus dat kan de reden niet zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 ben je toevallig in de eerste ronde bij de workshop van nurse geweest ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Ehmm.. ja eerst nurse daarna partizan, de rest ben ik misgelopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ik kan beschikken over een locatie tussen Apeldoorn en Zwolle.. langs de A50. Als er suggesties zijn voor een datum, kan ik kijken of de locatie beschikbaar is op die datum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 als het goed is zou vandaag een locatie en bekend worden gemaakt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 lokatie word nog over gesteggeld datum word 9 december 2012 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 9 December zou in mijn agenda kunnen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 9 december is de vaste datum wat voor locatie heb je over rescue? stuur ff een privebericht met info als je wil Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 je hebt een PM. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Zit gewoon lukraak op wat knoppen te rossen zie ik ineens prepper groepen staan...dit onderdeel nu nog nooit gezien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 Zijn er al aanmeldingen ? Hoe geeft men zich op voor 9 december 2012. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 via pm bij @12gauge Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Omdat 't op zondag is kan ik niet. Zolang ik nog thuis woon geeft dat problemen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 das jammer, maar hoezo geeft dat problemen dan? iets met zondag rust? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten