cerdo Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 hebben jullie rantsoenen van het leger? en waar kun je dat kopen , via google is weinig te vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 http://www.lowlandsdumptrading.nl/index.php?pag=producten&cat=4&sub=25 Hier eens proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Wat zoek je? MRE's? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Typ op marktplaats eens MRE rantsoenen er is er een in Weerselo die ze ook verkoopt van 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 3 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Dat was wat ik zocht bedankt!. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 100 euro voor een case?!? Grapjas... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Ik heb een tijd geleden rantsoenen van het leger geprobeerd. Ik vind ze eerlijk gezegd niet goed...Daar win je volgens mij geen oorlog mee. Het lunch pakket is gevuld met troep. Meer snoep dan echt eten. Ik ga helemaal voor blik. Gewoon supermarkt spul. Stukken goedkoper en voedzaam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Inderdaad, de leger overlevingsrantsoenen is zum kotsen... de droge koetjes dat is nog enigszins te doen als je scheel ziet van de honger, de rest no thanks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 papkindjes niets lekkerder als een NOODrantsoen:p;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Heb laatst een MRE gehad met een soort kipgoulash. Dat zag er werkelijk uit als braaksel, maar was wel te eten. Niet iets waar ik oor zou kiezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 dames/heren daarom heet het ook NOODRANTSOEN spul is niet gemaakt om gezellig op zaterdagavond met zn 2tjes met een kaarsje te dineren spul is voor als je tig uur in de shit gebanjerd hebt dan smaakt het lekkerder als wat je zondags bij mamma krijgt;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 dan smaakt het lekkerder als wat je zondags bij mamma krijgt;) Nou dat is wel te hopen,................ sorrie mamma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Uit ervaring weet ik dat een Noodrantsoen best goed te eten is! Wel niet beter dan wat mijn moeder kan klaarmaken, maar als je toch niets hebt is een noodratsoen bijna de kers op de taart! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Honger is de beste saus... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Helemaal correct Bolo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Uit ervaring weet ik dat een Noodrantsoen best goed te eten is! Wel niet beter dan wat mijn moeder kan klaarmaken, maar als je toch niets hebt is een noodratsoen bijna de kers op de taart! En na een week ( ik overdrijf) constipatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 dames/heren daarom heet het ook NOODRANTSOEN spul is niet gemaakt om gezellig op zaterdagavond met zn 2tjes met een kaarsje te dineren spul is voor als je tig uur in de shit gebanjerd hebt dan smaakt het lekkerder als wat je zondags bij mamma krijgt;) Mijn punt Partizan is dan de huidige noodrantsoenen in mijn ogen niet deugen als noodrantsoen. Vroeger zat er ook wel wat aan candybar in maar niet zoveel. Daarbij klaagde daar ook al iedereen steen en been over. Als je tig uur gebanjerd hebt ben je ook niet blij met de huidige rantsoenen. Tenminste dat is mijn bescheiden mening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Euh... Zal mijn mening wel zijn... Maar ik teerde tijdens oefeningen erop. Rol mentos en een reep pure chocolade. Ik snap niet dat dat gezien wordt als iets ergs. Ideale snelle energie voor in je snackpack. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Ik vind €100 voor zo'n case ook erg veel. Dat is dan 1 week eten voor 1 persoon. Nou ja, wat een geld! Zoals in dit draadje al opgemerkt: dat kan veel goedkoper met blikken en pakken en potten uit de supermarkt. Heeft iemand ervaring met de Hartkeks van Bever? Verpakt in aluminiumfolie, 125 gram per pakje en vijf jaar houdbaar. Zo uit mijn hoofd koop je 100 pakjes voor €70,-. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.