Keyser Suze Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Ik heb zo'n groot olie vat. Ik wil er een kachel van maken. Maar ik kan er ook iets anders van maken, wie heeft er leuke foto's en inspiratie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Zo'n BBQ waar het testosteron van af vliegt maar ik zelf zou het gebruiken voor een rocket mass heater. Daar waar de lucht omhoog gaat zit het olie vat en hier kun je dus op koken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Een hele grote speeldoos lijkt me wel een uitdaging: Comfortabele schijtdoos voor in de tuin: Privé onderzeeër: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Met handleiding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Afval bak/ton Hier 21 andere toepassingen van een lege olie drum http://www.nrcq.nl/2015/02/22/21-praktische-toepassingen-van-het-lege-olievat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Zo'n BBQ waar het testosteron van af vliegt maar ik zelf zou het gebruiken voor een rocket mass heater. Daar waar de lucht omhoog gaat zit het olie vat en hier kun je dus op koken plus een verwarmde bank/slaapplek. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Een luchtballon!!!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2015 Zo'n BBQ waar het testosteron van af vliegt maar ik zelf zou het gebruiken voor een rocket mass heater. Daar waar de lucht omhoog gaat zit het olie vat en hier kun je dus op koken. Ik geloof dat er al een winnend ontwerp is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Leuk zo'n "Butt heater"; zou die ook te maken zijn met een groot verfblik (is iets meer portable)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 september 2015 Delen Geplaatst: 2 september 2015 Ik geloof dat er al een winnend ontwerp is! Heel veel succes er staan verschrikkelijk veel ontwerpen op youtube. Mensen die maken alles met afval maar ze zijn er ook met glaswol voor nog meer isolatie en in allerlei vormen. Heb zelfs eentje gezien die als hoekbank diende. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 2 september 2015 Delen Geplaatst: 2 september 2015 Met een beetje handigheid. En meerdere vaten . [ATTACH=CONFIG]20491[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 Op 1-9-2015 om 23:05, MyronPrps zei: Zo'n BBQ waar het testosteron van af vliegt maar ik zelf zou het gebruiken voor een rocket mass heater. Daar waar de lucht omhoog gaat zit het olie vat en hier kun je dus op koken. Als ik dit ontwerp zo bestudeer, zou je deze theoretisch in een shelther weg kunnen bouwen in de grond. Dank je wel voor het delen van dit ontwerp. Zeer mooi geïllustreerd ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.