Simurgh Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Goed gedaan hoor! Ik moet er over een tijdje ook weer aan. Kijk er nooit naar uit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caitlin Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Goed gedaan hoor! Ik moet er over een tijdje ook weer aan. Kijk er nooit naar uit... Moeten? Niks moet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Moeten? Niks moet Niet helemaal waar voor mijn gevoel (feitelijk natuurlijk wel). We hebben niet voldoende ruimte voor de hoeveelheid kippen nu na alle nestjes van dit jaar. Als ik de hanen niet slacht dan zullen ze elkaar straks doodvechten. Op marktplaats betekend alleen maar dat een ander ze slacht. Dat maakt dat ik vind dat het zelf doe. Overigens heb ik ze er ook voor, vlees en eieren, maar vind het toch nooit leuk. Went niet echt nog... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caitlin Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Niet helemaal waar voor mijn gevoel (feitelijk natuurlijk wel). We hebben niet voldoende ruimte voor de hoeveelheid kippen nu na alle nestjes van dit jaar. Als ik de hanen niet slacht dan zullen ze elkaar straks doodvechten. Op marktplaats betekend alleen maar dat een ander ze slacht. Dat maakt dat ik vind dat het zelf doe. Overigens heb ik ze er ook voor, vlees en eieren, maar vind het toch nooit leuk. Went niet echt nog... Akkoord. Even vrouwlief lief aankijken? Wij zullen van het weekend er ook weer 2 gaan slachten samen. Allebei 1. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Akkoord. Even vrouwlief lief aankijken? Wij zullen van het weekend er ook weer 2 gaan slachten samen. Allebei 1. Die zie ik dat nog niet zo snel doen. Aan de andere kant heeft ze me vaker met dat soort dingen verrast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Akkoord. Even vrouwlief lief aankijken? Wij zullen van het weekend er ook weer 2 gaan slachten samen. Allebei 1. Hoe oud/hoe zwaar zijn de kippen die je slacht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caitlin Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Hoe oud/hoe zwaar zijn de kippen die je slacht? @Rataplan help me, ik zou het niet weten. Volgens mij best oud, goed voor de kippensoep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 @Rataplan help me, ik zou het niet weten. Volgens mij best oud, goed voor de kippensoep. @Simurgh het gaat om de zwartbruine kippen, wat ze wegen geen idee en hoe oud weet ik ook niet precies maar min. een jaar of 3 zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.