Roel Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Zippo toch, had je niet even een doek of handschoen kunnen pakken om het beessie uit je schuttersput te werken.? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Ik prefereer de viton slang, bestand tegen o.a. biodiesel en alcohol. Maar meer m.b.t. het werkelijke onderwerp: geen slangen in het wild meegemaakt. Ook niet in Oz vorig jaar. Tips om ze te vinden en vermijden welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 1x een adder..die zat ineens in mijn TLV schuttersput..hup een thunderflash met een gasvulbus in de put en boem..its gone Dat vind ik nou zielig voor die adder. Had je niet een nieuw putje kunnen graven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Kijk Dreutel, dit doet me vermoeden dat jij niet als soldaat hebt gediend.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Nieuw verkeersbord in Kuinderbos moet het aantal doodgereden ringslangen flink naar beneden brengen. Vorig jaar werden in het gebied zo'n 130 dode ringslangen gevonden, die waren doodgereden terwijl ze op het asfalt aan het zonnen waren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Leg dan een stuk asflat naast de weg. Duh ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Nieuw verkeersbord in Kuinderbos moet het aantal doodgereden ringslangen flink naar beneden brengen. Vorig jaar werden in het gebied zo'n 130 dode ringslangen gevonden, die waren doodgereden terwijl ze op het asfalt aan het zonnen waren. Ik was er afgelopen weekend en kwam er inderdaad een paar ringslangen tegen. De grootste ruim 1 meter.... mooie beesten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sarge Geplaatst: 11 juni 2015 Delen Geplaatst: 11 juni 2015 fer de lance, the bushmaster, coral snake...verschillende boa en anaconda..: french guyane..maar in Guyane huizen veel meer andere dieren waar ge u zorgen over moet maken zoals tarantulae verschillend soorten,' fourmis légionnaires', schorpioenen, Jaguar en Puma, scolopendrae..kikkers die ge ook niet wilt aanraken, 'mouches a feu', maar vooral die klote muggen. France: verschillende adders...schijnt de vioolspin nu ook in de Provence te huizen..gelzzellug. NL nog niet gezien helaas. Africa wilt ge niet weten wat daar allemaal rond ..loopt/ kruipt/ vliegt.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.