Ga naar inhoud
GENEGEERD

Raar alu pannensetje


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb recent een 4 Delig pannensetje gekocht voor 22,50 .

Heb het eigenlijk onder druk staande :D meegenomen.

Dit omdat iemand anders het ook wilde. Er was er maar 1 :(

Dus of het te duur is weet ik niet .

Het is ook niet omdat ik het nodig had maar omdat ik zoiets nog nooit gezien heb :o

Het zijn ( Zoals te zien is ) 4 kleine pannetjes met slechts 1 Deksel ! in een rekje.

Meerdere deksel is ook niet mogelijk.Dit omdat er niet genoeg ruimte is in het rekje.

Pannetjes zijn 12 Cm in doorsnee ( Bovenkant ).Ze zien er nog perfect uit .

Geen noemenswaardige deuken of krassen.

Alu-pannenset-1-.jpg.8e80cee089337ac276d373f18285e73d.jpgAlu-pannenset-2-.jpg.2a467b333c7c6876d45f63cba0fa8ee5.jpgAlu-pannenset-4-.jpg.b0ad1cdfc21be22b8250de15df65abc7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Deze stapel pannetjes werden "rantangs" genoemd ze waren heel lang in gebruik bij de Marine, voornamelijk voor de "blauwe hap" rijsttafel.

Ze zijn verbannen door de hygiëne regels zo'n 20 jaar geleden.

 

Ze zijn ook nog nieuw te koop in toko's e.d.

 

ps.

 

Nog wel leuk om te vertellen, het kombuis personeel deden als grap de soep bovenin ggrrr....

Als je dat niet even controleerde kwam je dus op post met een uniform broek met soep resten links en rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze stapel pannetjes werden "rantangs" genoemd ze waren heel lang in gebruik bij de Marine, voornamelijk voor de "blauwe hap" rijsttafel.

Ze zijn verbannen door de hygiëne regels zo'n 20 jaar geleden.

 

Ze zijn ook nog nieuw te koop in toko's e.d.

 

ps.

 

Nog wel leuk om te vertellen, het kombuis personeel deden als grap de soep bovenin ggrrr....

Als je dat niet even controleerde kwam je dus op post met een uniform broek met soep resten links en rechts.

 

Bedankt voor de Info :o

Als ik Deze zoekterm ( Rantangs ) gebruik dan krijg ik inderdaad veel meer .

Zo zie je maar iedereen leert van elkaar en Twee weten meer dan 1 :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet mij denken aan Tafeltje-dekje. Heeeel vroeger zal ik dergelijke setjes bij onze bejaarde buren afgeleverd worden #memorylanewaywayback

 

Gezien het verhaal van de verkoper kon dat wel eens kloppen. Was wel een vage uitleg maar het leek erop dat er eten in werd bezorgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het is niet een soort van kooksysteem, maar meer een transportsysteem ?

 

Dat denk ik nu dus wel.

Of het een functie kan hebben voor een Prepper die te voet op reis moet ??

En volgens mij kan je er wel wat in verwarmen als je het nabij een vuur hangt ( Opwarmen :) )

 

Het zijn gewoon kleine pannetjes dus je kunt er in koken ?? Ook al is er maar 1 dekseltje.

Althans dat lijkt mij. Gewoon op een Esbit of Noodkoker of of of

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook zo'n setje en gebruiken het om wat uitgebreidere snacks mee te nemen onderweg. In de mama mini voor 5euro gekocht toen:)

 

:(:(

22,50 Euro. ach maakt niet uit. Het is Oud en heeft charme. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Bedankt voor de Info :o

Als ik Deze zoekterm ( Rantangs ) gebruik dan krijg ik inderdaad veel meer .

Zo zie je maar iedereen leert van elkaar en Twee weten meer dan 1 :cool:

 

Indonesische mensen gingen vroeger ook met zo'n setje naar de toko om een warme maaltijd op te halen.

Voorloper van de plastic bakjes bij de afhaal-chinees. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook zo'n setje en gebruiken het om wat uitgebreidere snacks mee te nemen onderweg. In de mama mini voor 5euro gekocht toen:)

 

Als je dat nog ergens tegen komt mag je dat altijd kopen voor mij . Kook en voeding spullen zijn bij mij zeer in trek .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...