Floshtf Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Ik kwam een kickstarter tegen. Dit product in ontwikkeling, is een batterij / accu om mee te nemen. Het apparaatje is te vullen met gas, waar je ook een aansteker mee vult. Dit vullen zou in 3 sec gebeurt zijn. Vervolgens zet de Kraftwerk dit gas om in elektriciteit. Op deze manier kun je bijv. een mobiel 11x opladen. Naast zonne-energie lijkt mij dit een mooi iets. Eens kijken of de ontwikkeling gaat lukken.Volgens mij zou je met je camping-gas-bus + adapter dan best wat stroom bij je dragen. Beoogde verkoopprijs is 149 dollar /+-135 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Duur apparaat om je mobiel mee op te laden. Powerbanks en zonnepaneeltjes zie ik meer in maar leuk bedacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Nogeffen wachten met aanschaffen tot de prijs wat is gedaald . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lichtje Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Het is aan de prijzige kant, staat er ook ergens vermeld hoeveel mAh hij heeft? Want staat wel zo leuk dat je telefoon 11 keer mee kan opladen. Maar dit zal per telefoon en de accu die erin zit wel verschillen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Grappig maar of het practisch is is maar de vraag, zeker voor preppers want dan moet je ook al gas gaan preppen Ergens gelinkt aan dit artikel kwam ik ook de volgende tegen http://www.bever.nl/brunton-acculader-hydrogen-reactor-2B31C40008?loc=sub Waterstof klinkt natuurlijk nog stoerder dan aanstekergas, zeker als je de oplader erbij pakt (http://www.bever.nl/brunton-hydrocore-h2o-hydrolizer-2b31c40007?id_colour=), wie wil er nu niet zijn eigen waterstof maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Dit is wel een heel interessant apparaatje. Ik heb ooit nagedacht over die brunton. Maar het kan economisch niet uit om die te kopen. Die brandstofcellen zijn absoluut niet goedkoop. Je moet daarnaast ook nog eens dat hervul apparaat loskopen en de hoeveelheid energie die het oplevert is ook niet echt boeiend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.