Tom Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Een nieuwe ontwikkeling een off road pakket voor een aanhanger bakwagen, dus open wagen Hapert levert dit pakket op de HAPERT R FORTE serie en is dan volgens de leverancier een robuuste krachtpatser! Zowel in de enkel-as uitvoering als de tandem-as leverbaar http://hapert-old.ism-hosting.nl/nl/aanhangwagens/open-aanhangwagens/bakwagen-enkelasser-model-r-forte/ Nieuw! Het Off-Road pakket, maak van uw bakwagen een robuuste krachtpatser: Dit pakket bestaat uit afschermbeugels voor, boven en achter de spatschermen incl. steps van aluminium tranenplaat, robuuste aluminium spatschermen, achterlicht afscherming en all-terrain banden 205/70R15 [ATTACH=CONFIG]16029[/ATTACH] Hier te koop 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Gewoon zelf bouwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Wat een BS, terrein rijden met deze aanhangwagen is niets anders dan elk andere wagen. Volgens mij is vering belangrijk. Verder zie ik het nut niet van terrein banden aangezien ze niet aangedreven zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Gewoon zelf bouwen Die ziet er gaaf uit. Ik zelf heb ooit een grand vitara gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Wat een BS, terrein rijden met deze aanhangwagen is niets anders dan elk andere wagen. Volgens mij is vering belangrijk. Verder zie ik het nut niet van terrein banden aangezien ze niet aangedreven zijn. Om zijdelings weg te glijden beter te voorkomen KAN het zijn dat je met grover profiel op zachte ondergrond meer grip hebt. Ook kan het handig zijn als wagen en sleepstel dezelfde banden / wielen voeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Om zijdelings weg te glijden beter te voorkomen KAN het zijn dat je met grover profiel op zachte ondergrond meer grip hebt. Ook kan het handig zijn als wagen en sleepstel dezelfde banden / wielen voeren. Als je aanhanger zijdelings gaat rijd je te hard, terrein rijden doe je rustig en beheerst. Dit bedrijf bied een aanhanger aan die in hun ogen geschikt is voor onverhard rijden. Grove banden hebben zin als je hard rijd en door zacht terrein rijd. Als je zacht rijd bijvoorbeeld modder met noppenbanden, dan weet je ook dat deze snel vol gaan zitten met als resultaat............. Dus gas geven is noodzakelijk doordat het modder dus uit de band vliegt. Mijn ervaring met onverharde wegen is dat het opvangen van een schok gaat dmv schokdempers. Die zitten hier niet op volgens mij. Dus zal het chassis zeker scheuren, breken of buigen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Als je aanhanger zijdelings gaat rijd je te hard, terrein rijden doe je rustig en beheerst. Dit bedrijf bied een aanhanger aan die in hun ogen geschikt is voor onverhard rijden. Grove banden hebben zin als je hard rijd en door zacht terrein rijd. Als je zacht rijd bijvoorbeeld modder met noppenbanden, dan weet je ook dat deze snel vol gaan zitten met als resultaat............. Dus gas geven is noodzakelijk doordat het modder dus uit de band vliegt. Mijn ervaring met onverharde wegen is dat het opvangen van een schok gaat dmv schokdempers. Die zitten hier niet op volgens mij. Dus zal het chassis zeker scheuren, breken of buigen... Ik bedoel als je dwars op een helling rijdt... Als er dan spoorvorming is, blijf je met alles IN HET SPOOR, maar is het vlak, dan gaat alles schuiven. En als je iets afveert, dien je dit ook te dempen, dus zulks zit er in via de constructie (torsie as), of door een extra schokdemper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Dat is geen offroad-packet maar een kijk-mij-eens-een-robuste-aanhanger-hebben-pakket. Voor offroad is hij te laag en teveel oversteek voor en achter .... met een simpel heuveltje sta je al vast. Die aanhanger achter die vitara daarmee kan je wel offroad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Dat is geen offroad-packet maar een kijk-mij-eens-een-robuste-aanhanger-hebben-pakket. Voor offroad is hij te laag en teveel oversteek voor en achter .... met een simpel heuveltje sta je al vast. Die aanhanger achter die vitara daarmee kan je wel offroad. Klopt. Maar als je hout bvb uit het bos wil halen en het licht nog vrij vlak, is het bruikbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Ja ..... maar een gewone aanhanger ook Daar heb je die banden, dat traneplaat en die beugels niet voor nodig. Maar eelijk is eerlijk ..... het ziet er wel gaaf uit, dat wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Klopt. Maar als je hout bvb uit het bos wil halen en het licht nog vrij vlak, is het bruikbaar. Net zo bruikbaar als een aanhanger die slechts de helft kost. Dit is een speeltje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Dan maar deze... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Gewoon zelf bouwen Tering wat een gaaf ding. Een perfecte BOT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bornready71 Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 De aanhanger voor mijn Bug Out Bike in de maak, mtb dr voor werkt prima om wat ik nodig heb mee te nemen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anonimoes Geplaatst: 26 mei 2015 Delen Geplaatst: 26 mei 2015 Belangrijkste eigenschappen van een offroad aanhanger zijn wat mij betreft: 1. bodemvrijheid 2. spoorbreedte gelijk aan auto ander blijft dan ding van spoor naar spoor hobbelen 3. grote hoek op trekhaak / treksysteem mogelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bemo Geplaatst: 9 april 2020 Delen Geplaatst: 9 april 2020 Op 22-1-2015 om 20:50, tothemax zei: Wat een BS, terrein rijden met deze aanhangwagen is niets anders dan elk andere wagen. Volgens mij is vering belangrijk. Verder zie ik het nut niet van terrein banden aangezien ze niet aangedreven zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bemo Geplaatst: 9 april 2020 Delen Geplaatst: 9 april 2020 Wel makkelijk als de aanhanger wielen uitwisselbaar zijn met de auto. Zijn in een noodgeval 2extra reserve wielen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.