JamHard Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Geen idee. Ik denk dat de gangbare het belangrijkste zijn. Ik heb namelijk ook een heleboel verschillende ringen liggen. Moet het nog uitsorteren. Zal ze morgen wel klaar leggen om mee te nemen, weet alleen zo niet uit m'n hoofd welke maten ik heb liggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 1234567890 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 zoon "Zeg papa, is het waar dat wij indianen altijd worden genoemd naar een gebeurtenis rondom onze geboorte?" vader "Ja dat klopt gescheurd rubbertje":p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keturah Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Lieve mensen, Zoals gebruikelijk kunnen veel mensen hier voor weinig of niks aan binnenbanden komen. Ik heb ze altijd bij me gehad op de SC's. Mij is al eens ter ore gekomen dat we veel meer konden doen met binnenbanden. Er waren al wat ideeën geopperd om er iets meer mee te doen, maar daar kwam het nooit van. Iig niet bij mij:p. So much to do, so little time. Daarom wilde ik hierbij de aftrap geven! Als dit er van gemaakt kan worden, wat kunnen we dan nog meer verzinnen? (Ik vond deze terwijl ik LOTR muziek aanhad) http://www.odditycentral.com/pics/awesome-joan-of-arc-armor-made-of-bicycle-tubes-and-paper-mache.html @Keturah, jij bent naar mijn weten modeontwerpster. Ben jij zoiets als bovenstaande al tegengekomen? Weet jij een paar gave dingen? Ik weet verder even niet wie hier nog meer iets doet met kleding. Al zijn er naar mijn idee een aardige hoeveelheid creatievelingen die al veel nadenken over designs van eigen spulletjes. Verder ga ik hier wat ideeën plaatsen om het vuur wat verder op te stoken. CtM Zo te zien hebben verschillende mensen al toffe dingen gevonden! Ik ben bekend met het hergebruik van binnenbanden maar zoiets ben ik nog niet tegengekomen. Eerder tassen en dat soort gebruiksvoorwerpen. Moet eerlijk zeggen dat ik bij gebrek aan banden en de tien miljoen andere creatieve ideeën in mijn hoofd hier nog nooit iets mee gedaan heb. Deze tas is ook redelijk makkelijk te maken: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Je kan natuurlijk de fietsbanden ook gewoon herstellen ( vulkaniseren ) en hem verder gebruiken als fietsband . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Weet ik niet, moet ik aan mijn meester vragen. Als je het netjes vraagt moet dat toch wel kunnen? Afbeelding 4 kan soms wel handig zijn hoor. Op een drukke SC terwijl je wilt slapen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 er zijn talloze dingen te verzinnen die je met fietsbanden kan doen. Eventuele voorbeelden zijn te vinden op: https://www.pinterest.com/pin/434949276485452818/ http://www.instructables.com/tag/type-id/?sort=none&q=bike+tube ook een idee voor gebruikte autobanden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keturah Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Je kan natuurlijk de fietsbanden ook gewoon herstellen ( vulkaniseren ) en hem verder gebruiken als fietsband . Na drie keer in korte tijd mijn negen jaar oude binnenband geplakt te hebben was ik er klaar mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Geen idee. Ik denk dat de gangbare het belangrijkste zijn. Ik heb namelijk ook een heleboel verschillende ringen liggen. Moet het nog uitsorteren. Ik heb de maten: 10, 12, 16 en 20 mm tot de beschikking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ik heb de maten: 10, 12, 16 en 20 mm tot de beschikking. Als je wilt mag je ze meenemen!:-) Ik ga na huishoudelijk werk die bak meteen uitsorteren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ik heb toevallig laatst een krukje in elkaar geflanst met binnenlanden als zitting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 WTF??? dit was toch een preppers site??? of is het opeens een modeshow geworden ipv je bezig te houden met mooie (nutteloze) dingen zou je , jezelf beter bezig kunnen houden wat je WEL kunt doen met binnen / buitenband ten tijde een SHTF. maak sandalen Hamster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 @hamster met sandalen kan je toch ook een modeshow lopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 OMG ................. pfff ...en je hebt gelijk @hamster met sandalen kan je toch ook een modeshow lopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.