hayauchi Geplaatst: 3 januari 2015 Delen Geplaatst: 3 januari 2015 Deze app heb ik op mijn Iphone. Het heet Itranslate VOICE. gewoon zelf proberen, de review toont ook maar een aspect van de (arabische) vertaalmogelijkheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 3 januari 2015 Delen Geplaatst: 3 januari 2015 @hayauchi Bij de prepshop hebben ze een talenwaaier die met plaatjes werkt. 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden http://prepshop.nl/communicatie/boxo-talenwaaier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 3 januari 2015 Delen Geplaatst: 3 januari 2015 @hayauchi Bij de prepshop hebben ze een talenwaaier die met plaatjes werkt. 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden http://prepshop.nl/communicatie/boxo-talenwaaier en het werkt ook als de batterij leeg is :-) (verder zijn die vertaaldingen prima, ik gebruik google translate ook af en toe als ik naar het buitenland moet voor het werk en in een land terechtkom met een taal waar ik niet mee bekend ben) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 3 januari 2015 Delen Geplaatst: 3 januari 2015 Zelf ook beetje ervaring met vertalings apps maar toch vaak dat ze worden niet goed vertalen of zelfs helemaal niet kennen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 januari 2015 Delen Geplaatst: 3 januari 2015 Zelf ook beetje ervaring met vertalings apps maar toch vaak dat ze worden niet goed vertalen of zelfs helemaal niet kennen en niet goed als in de zin van het worden ronduit beledigingen en preppers deden toch alles onder het mom 2 is 1 1 is geen? ik zeg leer er een taal bij al is het maar basis niveau Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 en niet goed als in de zin van het worden ronduit beledigingen en preppers deden toch alles onder het mom 2 is 1 1 is geen? ik zeg leer er een taal bij al is het maar basis niveau ik gebruik hem zelf voor pools en ken zeker de basis taal en meer. maar nog niet vloeiend en sommige woorden moet ik opzoeken en het is me een keer overkomen met die app toen ik een schapen scheermachine wou kopen zijn vrouw een harig schaap heb genoemd ja met dank aan de app. gelukkig kon di er om lachen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 en niet goed als in de zin van het worden ronduit beledigingen en preppers deden toch alles onder het mom 2 is 1 1 is geen? ik zeg leer er een taal bij al is het maar basis niveau als je zoals ik soms 1-2x per week in een ander land komt wereldwijd is het vrij lastig om voor élk land de basistaal te gaan kennen, dan is een translate app handig (kan je op zijn minst bordjes of het menu op restaurant lezen oid) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 als je zoals ik soms 1-2x per week in een ander land komt wereldwijd is het vrij lastig om voor élk land de basistaal te gaan kennen, dan is een translate app handig (kan je op zijn minst bordjes of het menu op restaurant lezen oid) goed voor jouw maar als je meer richting 1 regio gaat kan 1 taal al een heel eind helpen grote delen afrika spreken frans erbij voor america spaans of portugees ik noem maar wat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Dat is nu weer toeval he . In mijn favoriete weekblad staat deze week . En ik citeer . NEDERLANDS geen wereldtaal? Dat valt nog te bezien . In meer dan 40 landen wordt de taal van Vondel onderwezen. Niet alleen in universiteiten, maar ook in basis en middelbare scholen . Nu vraag ik mij dikwijls af waarom wij , mensen van nederland en vlaanderen steeds de moeite en de opoffering moeten doen om zich verstaanbaar te maken . Of komen wij alleen de domme en luie anderstalige tegen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 ik ken 3 universele gebaren die in elke taal worden begrepen: 1. De duim omhoog, met een glimlach. = Het is goed, alles komt in orde. 2. De middelvinger omhoog, eventueel met een glimlach. = Flikker op. 3. Houd een pistool voor iemands gezicht, eventueel met een glimlach. = Deel AUB Uw preps met mij en met delen bedoel ik geef alles aan mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 In de diepzee duik wereld betekent de duim omhoog dat je naar de oppervlakte gaat . Een cirkel maken met duim en wijsvinger betekend dan weer dat je ok bent . ( raar he ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 @hayauchi Bij de prepshop hebben ze een talenwaaier die met plaatjes werkt. 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden http://prepshop.nl/communicatie/boxo-talenwaaier Deze heeft 1300 ipv 300 plaatjes en is goedkoper; Point it Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterredag Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 ik ken 3 universele gebaren die in elke taal worden begrepen: 1. De duim omhoog, met een glimlach. = Het is goed, alles komt in orde. denk dat je daar toch mee moet uitkijken. http://www.telegraaf.nl/reiskrant/20478544/__Beledigende_gebarentaal_in_het_buitenland__.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.