Ron Doe Geplaatst: 27 september 2014 Delen Geplaatst: 27 september 2014 @ghostwhiper dat was schapendarm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 27 september 2014 Delen Geplaatst: 27 september 2014 @ghostwhiper dat was schapendarm Ik pas alleen maar olifanten darm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Ik pas alleen maar olifanten darm. Met de olifant er nog omheen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Met de olifant er nog omheen? Liefst wel. Zie bijvoorbeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 er is een methode die niet alleen zwangerschap voorkomt bij verkrachting , maar er meteen voor zorgt dat degene het nooi meer zal kunnen doen.] http://antirape.co.za/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=18 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2014 er is een methode die niet alleen zwangerschap voorkomt bij verkrachting , maar er meteen voor zorgt dat degene het nooi meer zal kunnen doen.] http://antirape.co.za/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=18 Geen nieuwe uitvinding. De overlevering leert dan de grote Mongoolse veroveraar Djengis Khan werd gedood door een giftige doorn die een van zijn vele bijvrouwen in haar vagina had ingebracht. Zal mogelijk een antiek "broodje aap" verhaal zijn, maar het is wel in de oude kronieken opgetekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saved Bro Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Werkt in ieder geval als er geen sprake is van een groep die de vrouw wil verkrachten. Wel een grote maar. Ik kan me voorstellen dat de kerel in kwestie erg boos wordt en de vrouw verder fysiek aan zou kunnen vallen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Werkt in ieder geval als er geen sprake is van een groep die de vrouw wil verkrachten. Wel een grote maar. Ik kan me voorstellen dat de kerel in kwestie erg boos wordt en de vrouw verder fysiek aan zou kunnen vallen... wel eens heel veel pijn gehad daar ? dan kun je niet veel meer en heeft de vrouw kans genoeg om of weg te komen of om je uit te schakelen En ja groep kun je niks tegen doen idd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shadow Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 En ja groep kun je niks tegen doen idd Mwa... Dat moet je natuurlijk niet te stellig zeggen... I came into this world kicking and screaming while covered in someone elses blood and I have no problem with going out the same way Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saved Bro Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 wel eens heel veel pijn gehad daar ? dan kun je niet veel meer en heeft de vrouw kans genoeg om of weg te komen of om je uit te schakelen En ja groep kun je niks tegen doen idd Denk niet pijn die vergelijkbaar is daarmee. Gelukkig! Anyway, leek het me goed bewust te zijn dat zo'n kerel pissig wordt. Dus snel wegwezen is zeker mijn advies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.