Valteron Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Luci Inflatable Solar Lantern Handig en perfect in een BOB of INCH bag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 leuk idee, maruh waar te koop en kwanta kosta? (blijf een hollander) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Valteron Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2014 Amazon.com $15 exclusief verzendkosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Geinig ding. Hier is een linkje met verschillende prijzen voor wat mij hetzelfde ding lijkt. http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-inflatable-solar-light.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Redneck Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Geinig, maar echt nodig? Nee, denk het niet. B.t.w. Een opengesneden bier of frisdrankblikje met waxinelichtje werkt ook, en is veel goedkoper .http://www.youtube.com/watch?v=oLmoKyIDM9o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Dat is natuurlijk niet echt een vergelijking omdat het waxine lichtje opbrandt en de solar lamp opnieuw geladen kan worden (tot de batterij de geest geeft) Geinig, maar echt nodig? Nee, denk het niet. B.t.w. Een opengesneden bier of frisdrankblikje met waxinelichtje werkt ook, en is veel goedkoper .http://www.youtube.com/watch?v=oLmoKyIDM9o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 lijken me super voor in de backpack..als ze door een nederlands bedrijf verkocht gaan worden ga ik ze zeker nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 ik zie totaal het nut er niet van in dat je het moet opblazen, het zou meer licht geven als er geen bodem inzat. Leuk dat er 10 led lampjes inzitten en dergelijke, maar dat zit tegenwoordig in de meeste zaklampjes. ik zou er geen 15 dollar voor neerleggen. voor 1 euro zou ik er wel een paar aanschaffen, maar niet uit praktische zin, eerder als een weggeef gadget aan kinderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 20 september 2014 Delen Geplaatst: 20 september 2014 Kun je niet een solar buitenlamp uit elkaar halen? Lijkt me een stuk goedkoper. Voor een Bob lijkt me het niet echt geschikt aangezien het paneel dan niet kan laden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Ik ben zelf zeer tevreden over de luminaid, compact en op zonneenergie , geeft bij opblazen een goed diffuus licht waarmee je een (kleine) ruimte kan verlichten. in verblijfssituaties naar mijn idee veel prettiger dan de gerichte straal van een zak/hoofdlamp. Ontwikkeld voor o.a. vluchtelingenkampen etc. kan in iedere tas er nog bij, formaat van ongeveer een pakje speelkaarten Ben ook altijd blij met dit soort initiatieven waarbij je niet alleen jezelf een stapje helpt, maar ook de situatie in oa Afrika weer wat beter helpt maken. zoals de luminaid : http://winkel.bureaucambium.nl/index.php?route=product/product&product_id=126&gclid=COipg7CS8sACFa7KtAodnT0AKA en de wakawaka light en wakawaka-power lampje en oplader: http://nl.waka-waka.com/producten/ sterk genoeg om je telefoon mee op te laden (zeker bij goede zon) in een doorzichtig waterproofzakje op je tas en gaan. heb zelf in de standaard kampeeruitrusting twee wakawaka-powers, een wakawaka light en een luminaid, of we nou met de fiets/rugzak/tent of kampeerbus zijn. Ik vind ze ideaal. Misschien wel een ideetje voor in de prepshop @Simurgh ? GreetZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Redneck Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Dat is natuurlijk niet echt een vergelijking omdat het waxine lichtje opbrandt en de solar lamp opnieuw geladen kan worden (tot de batterij de geest geeft) Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde dat je voor dat geld heel wat waxinelichtjes kan kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde dat je voor dat geld heel wat waxinelichtjes kan kopen. dat dan weer wel, maar als je kijkt naar pakmaat, gewicht en branduren.... ik neem aan dat je je uitrusting ook zo licht en compact mogelijk wil houden, om dan met zes zakken waxinelichtjes te slepen... Ik bedank. GreetZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.