Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nifty ding: GoTenna


Rambi

Aanbevolen berichten

Dank voor je toelichting @anonimoes :)

 

Het is verder een voordeel dat ze smal/slank zijn en combineren met je smartphone. Die neem je nou eenmaal makkelijker mee dan een laptop. Zoals ik zelf de voornaamste toepassing zie, is binnen mijn gezin en/of directe omgeving. Of het nou op vakantie, of bij een event is, of als de SHTF, wij hebben dan een alternatieve manier voor communicatie. Kost een paar centen ja, maar resultaat kan tevens 'priceless' zijn als je het echt een keer nodig blijkt te hebben ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Samengevat, dat ding is zo goed dat het allerlei awards krijgt, zelfs nog beter geworden is en nog steeds niet leverbaar is, juist? Van zulke dingen hebben we er nog nodig zou ik zeggen.

 

In ieder geval verdiend de marketing een mooie prijs zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK ga een gofundme opstarten met een super klinkende oplossing voor een (nog) onbestaand probleem en dat goed hypen, veel kans dat ik rijk word... of toch niet?

 

Wie doet er mee? Deelname (aandelen) is per 10 zilveren ounces en de winst wordt uitbetaald in Monopoly geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...