Dr.Prepper Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Dank voor je toelichting @anonimoes Het is verder een voordeel dat ze smal/slank zijn en combineren met je smartphone. Die neem je nou eenmaal makkelijker mee dan een laptop. Zoals ik zelf de voornaamste toepassing zie, is binnen mijn gezin en/of directe omgeving. Of het nou op vakantie, of bij een event is, of als de SHTF, wij hebben dan een alternatieve manier voor communicatie. Kost een paar centen ja, maar resultaat kan tevens 'priceless' zijn als je het echt een keer nodig blijkt te hebben ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Samengevat, dat ding is zo goed dat het allerlei awards krijgt, zelfs nog beter geworden is en nog steeds niet leverbaar is, juist? Van zulke dingen hebben we er nog nodig zou ik zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Samengevat, dat ding is zo goed dat het allerlei awards krijgt, zelfs nog beter geworden is en nog steeds niet leverbaar is, juist? Van zulke dingen hebben we er nog nodig zou ik zeggen. In ieder geval verdiend de marketing een mooie prijs zou ik zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 IK ga een gofundme opstarten met een super klinkende oplossing voor een (nog) onbestaand probleem en dat goed hypen, veel kans dat ik rijk word... of toch niet? Wie doet er mee? Deelname (aandelen) is per 10 zilveren ounces en de winst wordt uitbetaald in Monopoly geld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.