Ga naar inhoud
GENEGEERD

Epic Fail Leatherman Wingman - Pas Op


Keyser Suze

Aanbevolen berichten

wat zitten de trouwe lm bezitters nou al een hele tijd te zeggen... gooi die goedkope aldi-lidl-hema-action-...-whateverbudgetstoremultitool in de vergeetlade en investeer in lm

 

Ze hebben beide hun doel(groep) en toepassing. Beter eentje van 10€ kwijt dat eentje van +100€...

Al moet ik zelf toegeven, alle chineeskes de al gebruikt heb, liggen nu bij het oud ijzer, de LM heb ik nog altijd. Misschien heb je wel gewoon gelijk :D

(Investeer ipv consumeer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik heb sinds een jaar een leatherman wave, en om eerlijk te zijn vind ik de tangetjes zelf van SOG toch net iets beter...

de tooltjes zijn van leatherman dan weer wat beter.

 

de SOG heb ik ooit eens per ongeluk proberen mee te nemen op de luchthaven in mijn rugzak, dus die heb ik niet meer :(

en dat is nog net iets erger dan een vaatwas, want garantie zat er ook niet meer in, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sinds een jaar een leatherman wave, en om eerlijk te zijn vind ik de tangetjes zelf van SOG toch net iets beter...

de tooltjes zijn van leatherman dan weer wat beter.

 

de SOG heb ik ooit eens per ongeluk proberen mee te nemen op de luchthaven in mijn rugzak, dus die heb ik niet meer :(

en dat is nog net iets erger dan een vaatwas, want garantie zat er ook niet meer in, haha

 

Iemand die ik ken heeft ooit beweerd ooit een deal kunnen sluiten om z'n tool in een nalgene te stoppen en ze vast te tapen en daarrond een tiewrap met een briefje van de douane om aan het cabinepersoneel te geven. of het waar of mogelijk is kan je misschien eens uittesten met zo'n aldi tool...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die ik ken heeft ooit beweerd ooit een deal kunnen sluiten om z'n tool in een nalgene te stoppen en ze vast te tapen en daarrond een tiewrap met een briefje van de douane om aan het cabinepersoneel te geven. of het waar of mogelijk is kan je misschien eens uittesten met zo'n aldi tool...

 

Stop hem in je bagage, ipv handbagage, je kunt echt wel een dagje zonder dat ding op zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die ik ken heeft ooit beweerd ooit een deal kunnen sluiten om z'n tool in een nalgene te stoppen en ze vast te tapen en daarrond een tiewrap met een briefje van de douane om aan het cabinepersoneel te geven. of het waar of mogelijk is kan je misschien eens uittesten met zo'n aldi tool...

In mijn geval was er gewoon geen discussie mogelijk.

"dit model is illegaal in frankrijk" was de uitleg, en gezien de keuze dat ik had vrij eentonig was heb ik maar beslist om afstand te doen...

 

zelfs mijn voorstel om gewoon het mes dat er in zat er uit te halen of gewoon af te breken was niet mogelijk.

 

tooltjes kan je vervangen, je strafblad niet :)

 

@Raycoupe heeft wel gelijk, het hoort niet thuis in je handbagage.. Natuurlijk helpt dit alleen als je nog weet dat die in je rugzak zat :D anders liet ik hem gewoon in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...