FKAGB Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Uitstekende ervaring mee. Ik bezit 2 snugpak jasjes tot -7.. Wegen werkelijk helemaal niets. En een snugpak blizzard tot -25. Tijdens jagen uren lang stilzitten? Geen probleem, lijkt net of je in een saunatje zit.. heerlijk, terwijl anderen staan te blauwbekken. Erin slapen zal vast ook prima gaan! Dat heb ik nog maar half uitgeprobeerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Ik heb de el-cheapo versie, gebruikte softies van het Britse leger maar vind ze wel redelijk briljant. Zolang je voor extra droge sokken zorgt kan je er ook prima in slapen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Mijn ervaring met Snugpak is dat de waardes ruim zijn geschat. De comfort waardes van deze zakken liggen lager dan bij andere zakken van het zelfde gewicht. Ze gaan er bij snugpak vanuit dat je met kleding in een zak ligt. Kijk maar naar de range tussen comfort en extreme waardes. Deze liggen bij snugpak dichter bij elkaar dan andere zakken. Neemt niet weg, dat Snugpak gewoon goede zakken zijn als je rekening houdt met bovenstaande zaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 14 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2014 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ik heb gedurende de afgelopen jaren aardig wat ervaring opgedaan met de spullen van Snugpak en ik blijf het fantastisch spul vinden! Super comfi en lekker warm. Zelfs bij temperaturen van -20 / -25 (ergens in Polen, tijdens een uitje met de baas). Echter, het heeft naar mijn mening de voorkeur om een 'gewone' slaapzak te gebruiken voor als je echt gaat slapen. Hierin lig je comfortabeler, warmer en krijgt je lichaam efficientere rust. Maar als je de jas/broek alleen wilt gebruiken om in te guppen (knikkebollen) in de auto, of om warm te blijven tijdens de wacht/jacht dan zijn ze bij uitstek geschikt. Het is dan veel waarschijnlijker dat je koude handen/voeten krijgt dan de rest van je lijf. Goede sokken, handschoenen en bovenal een muts en je zit met gemak de nacht met temperaturen ver onder 0 met gemak uit. Gupze! Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ik heb gedurende de afgelopen jaren aardig wat ervaring opgedaan met de spullen van Snugpak en ik blijf het fantastisch spul vinden! Super comfi en lekker warm. Zelfs bij temperaturen van -20 / -25 (ergens in Polen, tijdens een uitje met de baas). Echter, het heeft naar mijn mening de voorkeur om een 'gewone' slaapzak te gebruiken voor als je echt gaat slapen. Hierin lig je comfortabeler, warmer en krijgt je lichaam efficientere rust. Maar als je de jas/broek alleen wilt gebruiken om in te guppen (knikkebollen) in de auto, of om warm te blijven tijdens de wacht/jacht dan zijn ze bij uitstek geschikt. Het is dan veel waarschijnlijker dat je koude handen/voeten krijgt dan de rest van je lijf. Goede sokken, handschoenen en bovenal een muts en je zit met gemak de nacht met temperaturen ver onder 0 met gemak uit. Gupze! Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk Ik heb geen ervaring met zo'n pak. Als ik die -25 verhalen hoor, denk ik: cool! Waarom vind jij een gewone slaapzak prettiger? Ligt ( ) dat aan de houding, dat je je benen ergens tegen aan kan duwen, een soort baarmoeder-effect? Dat zou je (theoretisch) dus aan een lakenzak genoeg hebben, want het Snugpak kan tegen -25 . Of mis ik iets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Om er in te slapen dat weet ik niet, dan moet je een van de duurdere halen, en dan gaat het al richting de 200/400 euro. Neemt niet weg dat ze lekker warm zijn. Gaat standaard met me mee in de tas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 15 juni 2014 Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ik heb toendertijd geen slaapzak van het betreffende merk gehaald. Naar mijn idee te veel recensies die aangeven dat de temperatuur die ze aangeven gewoon niet haalbaar waren. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.