Mrsjones Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ik woord met mango gebombardeerd, op mijn erf net voor mijn hooft ingang, heb ik 2 enorme mango boom.lekker veel schaduw,maar nu is het mango sezoen,en de fruit vallen op je kop.er zijn meer mango bomen,dus ik kom echt om in het spul. Mango chutney: 1kg mango, schil en snij ze. In een pan met 1 koopje suiker en 1/2 koopje azijn, een rode peper.op het vuur ong 15 min koken. Daar na nog warm in 4 pootje doen,deksel erop ,en 40 min in een water bak koken. Kun je ong 3/4 jaren bewaren. Dit is een basis recept, je kun meer peper, meer suiker, meer azijn ,ook wat rozijn ofzo erbij. Ik maak het in batch van ong 25 kg.je Kunt in Nederland mango goedkoop vinden aan de eind van de mark ,zeker in grotere steden. If life give you lemon, make lemonade. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 MrsJones, dank voor deze update. Onlangs in Australie ook Mangobomen gezien. Heb er dus een beetje beeld bij....! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ik woord met mango gebombardeerd, op mijn erf net voor mijn hooft ingang, heb ik 2 enorme mango boom.lekker veel schaduw,maar nu is het mango sezoen,en de fruit vallen op je kop.er zijn meer mango bomen,dus ik kom echt om in het spul. Mango chutney: 1kg mango, schil en snij ze. In een pan met 1 koopje suiker en 1/2 koopje azijn, een rode peper.op het vuur ong 15 min koken. Daar na nog warm in 4 pootje doen,deksel erop ,en 40 min in een water bak koken. Kun je ong 3/4 jaren bewaren. Dit is een basis recept, je kun meer peper, meer suiker, meer azijn ,ook wat rozijn ofzo erbij. Ik maak het in batch van ong 25 kg.je Kunt in Nederland mango goedkoop vinden aan de eind van de mark ,zeker in grotere steden. If life give you lemon, make lemonade. Mrsjones, 40 min in een water bak koken, bedoel je hiermee wecken? lekker recept trouwens, ben gek op mango's. Jammer dat ze in Hongarije niet groeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Hemels voedsel dat naar beneden pleurt. Doet me ergens aan denken. Verboden vruchten? Nee, iets anders.. Eet je buikje maar rond Mrs. J! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Mrsjones, 40 min in een water bak koken, bedoel je hiermee wecken? lekker recept trouwens, ben gek op mango's. Jammer dat ze in Hongarije niet groeien. Ja,wecken gewoon in een waterbad,hoef Niet onder druk. Je onderschijt is waar een wil is...... Mango in hongarije omdat jij het wil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Hemels voedsel dat naar beneden pleurt. Doet me ergens aan denken. Verboden vruchten? Nee, iets anders.. Eet je buikje maar rond Mrs. J! Ja jou,wij joden worden met manna plat gegoie . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ja,wecken gewoon in een waterbad,hoef Niet onder druk. Je onderschijt is waar een wil is...... Mango in hongarije omdat jij het wil. Mrsjones, je hebt volkomen gelijk, ik ga dit gewoon doen en wanneer we dan een keer -25 hebben, nou pech daar moet hij dan maar tegen kunnen:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 We zijn absoluut NIET jaloers Veel plezier, wel uitkijken dat je zo'n ding niet op je kop krijgt? K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 @Mrsjones veel sterkte met dit verschrikkelijke probleem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ja jou,wij joden worden met manna plat gegoie . . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 U boft maar:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.