bot mes Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Beste gebruikers van dit forum, Ik heb even wat advies nodig voor een smartphone, bij voorkeur robust, ik hoef er niet mee te bellen alleen maar snel info opzoeken. Wie heeft hier een mening over? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Wil je er mee het veld in? Moet hij tegen weer en wind kunnen? Moet hij tegen een stootje kunnen? Bij decathlon krijg je een smartphone, die is echt geschikt voor outdoor activiteiten. Zelf ben ik voor de sonny z2 gegaan 1 van de snelste op dit moment en water en stofdicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Een goedkope, volgend jaar is de beste van vandaag weer oud nieuws. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 wat denk je van een Iphone 4 met een robuste (beste) case. (love this one) zelf heb ik deze ook.. werkt super je kan hem gewoon gooien (niet al te hard natuurlijk) water afstotend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Simpel.... kijk naar een case van het merk otterbox. Nooit meer een telefoon gesneuveld terwijl ik het demonstreer bij mensen door mijn galaxy s5 op de straat te gooien... Als je dan ook nog een waterdichte hebt. Met een uitknop voor gps en een ingang voor microsd met encryptie ben je best een eind Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.