Iamlordx Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Kneepads man kneepads...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
will Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Ja. Kneepads. wegen niks en geeft toch een stukje extra bescherming. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 @will klopt, en het harde werk op de grond is ineens een stukje minder hard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Demma Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 In mijn BOB steekt een (inklapbare) doubletloep, is zeer klein en weegt bijna niks. Ideaal voor kleine stukjes splinter enz.. te vinden in de huid, maar vooral om op mooie zonnige dagen vuur te maken zonder dat ik mijn aansteker of firesteel verbruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Volgens mij is het goedkoper een wat duurder kledingstuk te kopen dan het te moeten onderhouden met Nikwax, maar ik kan me daar in vergissen. Mijn dure GTX was ik ook met nixwax. Nieuwe GTX heeft een waterafstotend laagje, waardoor al het water in 1x van je regenpak afvalt als je op de grond springt, na een tijdje wordt dit minder en ontstaat er bij regen een film van water op je jas. Nu maakt dat voor de waterdichtheid niet uit maar dit scheelt wel een berg in het ademend vermogen, vandaar dat mensen GTX kleding en bvakzakken regelmatig wassen en opnieuw impregneren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Groene zeep! Als je kookt op houtvuur smeer de onderkant er dan mee in, dan wordt je pan niet zwart. Schoonmaken kost wel wat water, maar kan ook gewoon er afgeveegd worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Groene zeep! Als je kookt op houtvuur smeer de onderkant er dan mee in, dan wordt je pan niet zwart. Schoonmaken kost wel wat water, maar kan ook gewoon er afgeveegd worden. Leuk. Wist ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Heksenboot scouting. Daar leer je nog eens wat zo heb ik nog meer van dat soort trucjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Heksenboot scouting. Daar leer je nog eens wat zo heb ik nog meer van dat soort trucjes. Cool! Hele goeie basis. Respect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Cool! Hele goeie basis. Respect. Bedankt Nog een trucje, als je een sticker verwijdert zit er altijd van dat plakkige spul nog op het voorwerp. Smeer er wat boter op, laat het een nachtje staan en voilà t is zo weg te vegen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Bedankt Nog een trucje, als je een sticker verwijdert zit er altijd van dat plakkige spul nog op het voorwerp. Smeer er wat boter op, laat het een nachtje staan en voilà t is zo weg te vegen! Ha, die kon ik ook nog niet. Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ha, die kon ik ook nog niet. Leuk! Haha waar scouting toch niet goed voor is. Het klinkt trouwens heel vanzelf sprekend maar als je brood deeg maakt (voor over t houtvuur) laat het deeg even rusten in een pan met een natte theedoek over de pan. Zo gaat het deeg een beetje rijzen en is het sneller gaar. Hou t deeg ook niet direct in t vuur, maar in de warmte van de kolen, hetzelfde als een BBQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Je snapt natuurlijk wel @Iamlordx dat ik je adres wil om je ouders ervan te ovetuigen dat je wel naar de SC moet om jouw wijze lessen te gaan geven he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Stuudje hahaha ja dat snap ik, maar ik ben nog maar zestien, dus ja, .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Haha waar scouting toch niet goed voor is. Het klinkt trouwens heel vanzelf sprekend maar als je brood deeg maakt (voor over t houtvuur) laat het deeg even rusten in een pan met een natte theedoek over de pan. Zo gaat het deeg een beetje rijzen en is het sneller gaar. Hou t deeg ook niet direct in t vuur, maar in de warmte van de kolen, hetzelfde als een BBQ Ja, inderdaad. Die wist ik natuurlijk wel. Laatst nog "Stok Brood" gegeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Stuudje hahaha ja dat snap ik, maar ik ben nog maar zestien, dus ja, .... Dan neem je een Pivo mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Pfff, mijn kinderen mochten zelfstandig op pad hoor met zestien. Ik wist wat ze konden en vertrouwde ze, en als ik wist waar ze waren en me wie was het okee. (ja, ik wist ook dat ze dan best een avondje doorzopen en dronken werden,maar dat hoort bij groot worden...ehm, groot zijn) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Vladimir pivo? @Stuudje, ik zal het morgen vragen, ze liggen nu te slapen.... En wat je zegt: "En als ik wist waar ze warwn en met wie was het okee" Ik denk dat daar het grootste probleem zit. Vooral de "wie" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 En wat je zegt: "En als ik wist waar ze warwn en met wie was het okee" Ik denk dat daar het grootste probleem zit. Vooral de "wie" Daarom dus het aanbod even met je ouders te babbelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Stuudje Ik zal t eerst vragen, ik ben benieuwd hoe ze opvatten dat ik naar een via internet forum georganiseerd iets ga... Is t trouwens 1x per jaar of vaker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Axel97 Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ik weet niet hoe het bij Iamlordx zit maar het is ook nog in de eindexamen perioden geplant daar zit ik dan weer mee anders was ik graag met mijn vader mee gegaan naar de sc. Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Vladimir pivo? @Stuudje, ik zal het morgen vragen, ze liggen nu te slapen.... En wat je zegt: "En als ik wist waar ze warwn en met wie was het okee" Ik denk dat daar het grootste probleem zit. Vooral de "wie" Pivo als in stamlid cq iemand met dezelfde interesses van 18+. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Vladimir oh oke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ik weet niet hoe het bij Iamlordx zit maar het is ook nog in de eindexamen perioden geplant daar zit ik dan weer mee anders was ik graag met mijn vader mee gegaan naar de sc.Balen...en tussen de bedrijven door wat studeren en verder deelnemen is geen optie? Jammer. Ook wel jammer dat je er op het laatst zo hard voor moet leren en geen vertrouwen hebt dat je de stof al wel kent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Alex97 @Stuudje als het goed is kan dat bij mij in 1week, maar dat moet ik even nakijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.