Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ti-lite mug, crusader cup


phaelin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb eigenlijk zelden last van te warme handvatten omdat ik er in eerst instantie voor zorg dat het vuur niet tot aan de handvatten komt.

maar als het gebeurd gebruik ik m'n m'n multitool of handschoenen en die extra klem lijkt ook me wel handig.(zelf eens maken uit aluminium strips)

 

 

Ik gebruik een zakdoek die ik om het handvat sla. Maar ik verbrand bijna altijd mijn lippen aan de mok als er hete vloeistof inzit.

 

Altijd interessant om een extra beker te voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dit kan natuurlijk ook om het uit het vuur te halen.

 

Zo eindig ik meestal ook ja. Werkt prima maar je moet ff de juiste takjes vinden. Heb ondertussen een handvatje bestelt. Ben nog op zoek naar een deksel (voor als ik noodles wil). Maar die zijn verrekte duur voor een aluminium plaatje :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eindig ik meestal ook ja. Werkt prima maar je moet ff de juiste takjes vinden. Heb ondertussen een handvatje bestelt. Ben nog op zoek naar een deksel (voor als ik noodles wil). Maar die zijn verrekte duur voor een aluminium plaatje :(

 

Youtube --> how to make/Homemade canteen cup lid

 

en aluminiumfolie 3-4 dubbel vouwen en rond de rand aanpassen werkt ook goed.

 

btw die crusaders hebben toch een plastic lid, niet geschikt om mee te koken maar wel geschikt om noedels mee te wellen

 

kosten 2 euro

--> http://survivalgear.nl/products/crusader-deksel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...