Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beef Jerky


Lawman

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vandaag bij de Vomar zag ik voor het eerst .....Beef Jerky van Jack Link's.

Door alle verhalen hier was ik helemaal enthousiast en 'n pakje in m'n kar gedaan. Vol verwachting klopte mijn hart.......lekker :) Nog wat verder boodschappen wezen doen en was vergeten dat het in mijn tas zat....tot ik thuis alles uit ging pakken.

Ik was flauw dus het moment om te proeven.....

 

Nou......als er echt niets anders meer te eten is kan dit nog net te hachelen zijn, maar dit vind ik dus helemaaal maar dan ook helemaal niet lekker.

Geen idee wat ik had verwacht... maar achteraf dus wel...iets hartigs maar vooral...knapperigs. Ik vind het net rubber....en dan ook nog foute rubber. Als ik zou moeten kiezen tussen 'n Bosche bol en dit.....ga ik voor de bol....terwijl ik juist niet van de zoete ben. Heb 2 stukjes gegeten en daar gaat het ook bij blijven....gedver....

 

Dit was de peppered variatie en er was er nog eentje met....weet ik niet meer maar sprak mij minder aan. Maar wat voor smaak ze er aan geven, ik vind het rubber..

Komt dus niet op mijn preplijst...maar in tijd van nood en er is niets te eten....smaakt ook dit zoet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de Vomar zag ik voor het eerst .....Beef Jerky van Jack Link's.

Door alle verhalen hier was ik helemaal enthousiast en 'n pakje in m'n kar gedaan. Vol verwachting klopte mijn hart.......lekker :) Nog wat verder boodschappen wezen doen en was vergeten dat het in mijn tas zat....tot ik thuis alles uit ging pakken.

Ik was flauw dus het moment om te proeven.....

 

Nou......als er echt niets anders meer te eten is kan dit nog net te hachelen zijn, maar dit vind ik dus helemaaal maar dan ook helemaal niet lekker.

Geen idee wat ik had verwacht... maar achteraf dus wel...iets hartigs maar vooral...knapperigs. Ik vind het net rubber....en dan ook nog foute rubber. Als ik zou moeten kiezen tussen 'n Bosche bol en dit.....ga ik voor de bol....terwijl ik juist niet van de zoete ben. Heb 2 stukjes gegeten en daar gaat het ook bij blijven....gedver....

 

Dit was de peppered variatie en er was er nog eentje met....weet ik niet meer maar sprak mij minder aan. Maar wat voor smaak ze er aan geven, ik vind het rubber..

Komt dus niet op mijn preplijst...maar in tijd van nood en er is niets te eten....smaakt ook dit zoet :)

he-le-maal mee eens!

 

Laatst ook een aantal zakjes besteld in verschillende smaken. Na ongeveer kwartier kauwen op een stuk, had ik er genoeg van. Vervolgens aan verschillende mensen laten proeven en we waren het er allemaal over eens, zelfs als er niets anders te eten is, zal dit me nog niet smaken.

Misschien dat het beter smaakt als je het zelf maakt, maar dit was niet te (vr)eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herhaal: De jerky die nu in de winkel licht met name die jack link's is niet te vreten! Iedereen mag bij mij voor de prijs van een zakje zakje jack link's (geen idee wat het kost voor hoeveel gram) bij mij gedroogd vlees bestellen welke ik dan meeneem naar de sc. Dan kun je in elk geval en oordeel vellen op basis van echt vlees van kwaliteit.

 

Deze aanbieding geldt voor iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt gebakken en dan gedroogd vlees weken in water, en dan vermengen met ander noodrantsoen-voedsel, zoals bijvoorbeeld pindakaas en rozijnen. Het is het beste als er geen zout in zit, voor het geval er te weinig veilig drinkwater is. Zout kun je dus het beste afzonderlijk meenemen.

 

Het zelf drogen van vlees of vis is een goede survival oefening en bespaart geld, en dan weet je zeker dat je kwaliteitsvlees of -vis hebt. Eiwitrijke alternatieven voor beef jerky zijn bijvoorbeeld melkpoeder voor babies of eipoeder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...