Sjonnie Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 kijk eens preppervrienden, hier wordt Sjonnie wel een btje hebberig van... ;-) http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2050701/met-nijmeegse-cruiser-de-weg-op-en-de-waal-in.htm#.UwWvPZqPKwk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Mooi ding, maar voor dat geld kun je heel veel andere dingen kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blaster Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Wat een pauper ding zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ideaal prepper voertuig? Alleen wel een beetje prijzig inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 175k ? Er zijn dagen dat ik het niet op zak heb ... .. . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik heb die 175 k nu ook niet direct in de la liggen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Wat een pauper ding zeg. En waarom vindt je dat als ik vragen mag?? Waar die landrover defender wel niet goed voor is;) En voor die 175k ik kijk wel even bij het monopoly spel voor je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 175k ach zal is zien of ik nog wat klein geld heb........ als ik ooit de lotto win Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Voor veel goedkoper koop je een 2e hands bus die je prep-proof maakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Zou ik eerder zelf een suzuki samurai ombouwen tot amfibie met een dutton kit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Ik zwem nog sneller dan dat die LaRo vaart, maar het scheelt wel een hoop kosten voor de wasstraat.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Ik zwem nog sneller dan dat die LaRo vaart, maar het scheelt wel een hoop kosten voor de wasstraat.... Jammer dat het geen duikboot is moet je alsnog het dak met de hand wassen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Voor veel goedkoper koop je een 2e hands bus die je prep-proof maakt. Bussen kunnen niet zwemmen. Denk ik.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 @Harmen Stap: Nee, daar heb je gelijk in. Maar mij zie je zelf ook niet zo snel in het water. . Laat staan met een voertuig. Heb een hekel aan nat worden en aan varen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 @Harmen Stap: Nee, daar heb je gelijk in. Maar mij zie je zelf ook niet zo snel in het water. . Laat staan met een voertuig. Heb een hekel aan nat worden en aan varen Zeker Jaws gekeken toen je klein was? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Waarschijnlijk omdat ik in mijn vroege kinderjaren bijna verdronken ben ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Waarschijnlijk omdat ik in mijn vroege kinderjaren bijna verdronken ben ? Dan snap ik het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Ik blijf erbij dat voertuigen die geen fossiele brandstof gebruiken het beste zijn. Fietsen, paarden, zeilboten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Bussen kunnen niet zwemmen. Denk ik.... Egwel..... Dan ben jij nog nooit in Rotterdam geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.