AWOL Geplaatst: 12 maart 2014 Delen Geplaatst: 12 maart 2014 Ik ga even met Simurgh overleggen dat ik einde van de maand wat spullen bij hem bestel. De exotac candle tin, paracord, gorilla tape en cowboy mattches heb ik niet meer. Dus die haal ik uit de webshop en dan gaan we opnieuw! Ik beloofde een film, dus er komt een film! (En stiekum vind ik het natuurlijk ook gewoon weer leuk om te doen ) Leuk! Vergeet je batterijen niet op te laden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 maart 2014 Delen Geplaatst: 12 maart 2014 Cameraman nodig? Laat de Bear Grylls in je los. Pm sent. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk Hahaha...cameraman net geregeld! Maar wij gaan een keer op pad samen!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 maart 2014 Delen Geplaatst: 12 maart 2014 Leuk! Vergeet je batterijen niet op te laden LoL . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 @Simurgh heeft door mijn review een paar hele goede aanpassingen gemaakt aan de B-BOB. Zodoende hebben we even contact gehad en zal Simurgh mij vergezellen op een nieuwe trip voor een nieuwe review en hierbij als cameraman fungeren. We leggen even de agenda's bij elkaar en zullen daarna bekijken wanneer we op pad kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 Klinkt leuk. Nu weer zonder eten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 Klinkt leuk. Nu weer zonder eten? ja duh hij heeft Simurgh bij zich welke altijd als noodrantsoen kan fungeren ook. Kewl idee, kan niet wachten op de video Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 @Simurgh heeft door mijn review een paar hele goede aanpassingen gemaakt aan de B-BOB. Zodoende hebben we even contact gehad en zal Simurgh mij vergezellen op een nieuwe trip voor een nieuwe review en hierbij als cameraman fungeren. We leggen even de agenda's bij elkaar en zullen daarna bekijken wanneer we op pad kunnen. Tof! B-Bob 2.0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 maart 2014 Delen Geplaatst: 15 maart 2014 Klinkt leuk. Nu weer zonder eten? Regenwormen zijn weer uit hun winterslaap. Hmmm...eens kijken of ik Simurgh zo gek kan krijgen om hem op film te zetten.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 @Gamble zijn der al voorderingen met de filmpjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 @Gamble zijn der al voorderingen met de filmpjes? Simurgh heeft enkele datums doorgegeven wanneer hij kan. Omdat wij momenteel met personeelsveranderingen zitten, kan ik pas over een paar dagen zeggen wanneer het mij uitkomt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 11 oktober 2014 Delen Geplaatst: 11 oktober 2014 Wellicht zou een extra space blanket of zo'n compacte survival slaapzak in de B-BOB een mooie aanvulling zijn. Wat bedoel je met een compacte survival slaapzak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Wat bedoel je met een compacte survival slaapzak? Zoiets als in onderstaande link. http://www.hettykat.nl/nood-slaapzak.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Zoiets als in onderstaande link. http://www.hettykat.nl/nood-slaapzak.html Ow, zou wou ik er eentje kopen, is het een aanrader? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Ik zou die van Coghlans kopen, die is van zo'n reddingsdeken gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
voordeur Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 En, is de film al geschoten? @Gamble Ik zou graag weer zo'n zelfde ervaring mee willen maken. Is alweer een tijd geleden voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 En, is de film al geschoten? @Gamble Ik zou graag weer zo'n zelfde ervaring mee willen maken. Is alweer een tijd geleden voor mij. Ditto, ik zie ze niet op je channel. Al ge-upped? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Abaddon Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 @Gamble leuk een youtube channel linkje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 @Abaddon @voordeur @phaelin Wegens persoonlijke redenen ben ik de laatste tijd weinig in de virtuele wereld geweest. Ik heb een paar filmpjes klaarliggen om up te loaden en zal me er van de week eens mee bezig houden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 @Abaddon @voordeur @phaelin Wegens persoonlijke redenen ben ik de laatste tijd weinig in de virtuele wereld geweest. Ik heb een paar filmpjes klaarliggen om up te loaden en zal me er van de week eens mee bezig houden.... En? @Gamble Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 november 2014 Delen Geplaatst: 17 november 2014 En? @Gamble Morgen of overmorgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 17 november 2014 Delen Geplaatst: 17 november 2014 @Gamble, afgelopen nachtje review zitten lezen. Erg vermakelijk geschreven en erg informatief. Ben benieuwd naar de videobeelden. Mooie review! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.