Highway Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 omdat het zo eenvoudig is, vind ik het geniaal 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Handig en leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ik had het 'n tijdje geleden al eens gezien en wilde het 'n keer uitproberen. Maar aangezien ik niet van zo van het bakken ben is het er niet van gekomen, en was ik het ook alweer vergeten. Tot vandaag dus...handig hè Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 haha zeker handig, ik ga het toch een keer op werk proberen. al denk ik dat de techniek die we in de keuken gebruiken: door het ei gewoon in je hand te breken(waardoor het eigeel in je hand blijft liggen en het wit tussen de vingers doorloopt) toch net wat sneller is. maar toch leuk trucje;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Handig! Maar of dit nou echt in het Prepper Survival hoekje tuis hoort... Daar heb ik dan weer twijfels over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Leuk en handige tip . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Het muziekje maakt het helemaal af. Leuk trucje, gaan we binnenkort proberen natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Dit is een trucje dat elke sportman wel kent denk ik. Vooral in de body building hoek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.