lewieke Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Volgens een onderzoek van de WHO is de voeding in Nederland het betaalbaarst en het best. Volgens mij waren die onderzoekers geen fijnproevers. http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu/article/detail/1774280/2014/01/15/Belgische-voedselsituatie-vierde-beste-ter-wereld.dhtml Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Ik kwam voor mijn werk regelmatig bij boeren, Daar werkte vaak opa in de 80 nog gewoon mee. Soms vroeg ik wel eens naar zn geheim. Standaard kreeg ik te horen, gewoon hollandse kost! geen pizza chinees en andere buitenlandse troep haha Misschien hadden ze wel gelijk, geen fijnproevers misschien, maar wel een vitamine bom een bord boerenkool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2014 En als je lekker wil eten ga je toch gewoon naar de Chinees ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Deze week op de radio gehoord dat België het tweede duurste land is om uit te gaan eten . Men betaald er gemiddeld 23.30€ voor een simpele drie gangen menu . In Duitsland is dat 20.10€ . Je raad nooit wie er op 1 staat van duurste land om een drie gangen menu te eten . Zal het maar gelijk verklappen . NEDERLAND . geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Deze week op de radio gehoord dat België het tweede duurste land is om uit te gaan eten . Men betaald er gemiddeld 23.30€ voor een simpele drie gangen menu . In Duitsland is dat 20.10€ . Je raad nooit wie er op 1 staat van duurste land om een drie gangen menu te eten . Zal het maar gelijk verklappen . NEDERLAND . geert Verrassend he? Daarom hebben ze in de Brazilië ook een app gemaakt die 'Let's go dutch' heet, zodat je na je avondje stappen de rekening om de man af kunt verdelen;) We hebben wat dat betreft een dubieuze reputatie:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Ik kwam voor mijn werk regelmatig bij boeren, Daar werkte vaak opa in de 80 nog gewoon mee. Soms vroeg ik wel eens naar zn geheim. Standaard kreeg ik te horen, gewoon hollandse kost! geen pizza chinees en andere buitenlandse troep haha http://preppers.nl/forum/threads/7943-VIDEO-nutnfancy-over-wateropslag-en-houdbaarheid Of jij kopiert van @angeleddie Misschien vroegere collega's geweest, bij dezelfde boer op bezoek geweest... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 http://preppers.nl/forum/threads/7943-VIDEO-nutnfancy-over-wateropslag-en-houdbaarheid Of jij kopiert van @angeleddie Misschien vroegere collega's geweest, bij dezelfde boer op bezoek geweest... Nee, want er waren meer boeren die een oude opa op het bedrijf hadden rondlopen, en waar ik graag een praatje mee maakte. Haha, het zou kunnen @Flow haha, ook wel een mooie eerste post! haha.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Nee, want er waren meer boeren die een oude opa op het bedrijf hadden rondlopen, en waar ik graag een praatje mee maakte. Haha, het zou kunnen @Flow haha, ook wel een mooie eerste post! haha.. Wie zei dat ook alweer.. beter goed gejat dan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.