Holbewoner Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 Kijk, als prepper moet ik om dit soort nieuws dus keihard lachen. Hoe simpel van geest kan je zijn om zelfs nog geen liter drinkwater op voorraad te hebben? Ik hoop dat de betrokkenen dit als een goede les opvatten, en nu wel voor een paar flessen of jerrycans met water gaan zorgen, maar ik vrees het ergste. Schaaapie behhhhhhhh. http://www.rtvnh.nl/nieuws/130807/Goed+nieuws%3A+t%C3%B3ch+een+kerstdiner+voor+Purmerendse+familie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 ben toch altijd weer blij met me vooraadje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Schaaapie behhhhhhhh. Ik vrees het ergste....dat zelfs als mensen geconfronteerd worden met de kwetsbaarheid van een stomme waterleiding, niet een paar tientjes in een voorraad water gaan steken, laat staan een waterfilter aanschaffen. Ik dacht, ha mooi moment om het pamflet als reactie onder het bericht achter te laten. Helemaal geregistreerd, inloggen, kun je maar een paar woorden tikken als reactie. GRRRRR! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 En dat zal zo blijven denk ik. Altijd mensen die nergens rekening mee houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Waarom ook, dit is maar een klein ongemakje. Zoiets als in de file staan, of je je teen stoten. Mensen gaan pas nadenken als er dagen geen water uit de kraan komt. En dan vraag ik me me nog af of er een lampje branden gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 eeeuuuh pamflet online zetten link als reactie geven????? tis nog niet zo dat de SHTF al begonnen is KS dus gebruik het internet hamster Ik vrees het ergste....dat zelfs als mensen geconfronteerd worden met de kwetsbaarheid van een stomme waterleiding, niet een paar tientjes in een voorraad water gaan steken, laat staan een waterfilter aanschaffen. Ik dacht, ha mooi moment om het pamflet als reactie onder het bericht achter te laten. Helemaal geregistreerd, inloggen, kun je maar een paar woorden tikken als reactie. GRRRRR! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 eeeuuuh pamflet online zetten link als reactie geven????? tis nog niet zo dat de SHTF al begonnen is KS dus gebruik het internet hamster inderdaad, het Orakel had kennelijk een tijdelijk schakel probleem tussen wat neuronen. My Bad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Wat een prutser dat hij dan ook nog zo met naam en al in de krant durft..dat is zoiets als 'Goh m'n huis is afgebrand en ik ben zo dom geweest dat ik van te voren geen brandverzekering heb afgesloten van nog geen paar euro per maand' of 'ik heb me poot gebroken omdat ik, ondanks dat ik wist het geregend had en zou gaan vriezen, niet ff 10 minuten de tijd heb genomen om ff zout te strooien voor mijn voordeur'... En ze kregen zelfs flessenwater aangereikt van PWN ? Ik zie het probleem niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 ...... ach zeker met je koppie bij de brandnetel stampot en geroosterde kastanjes ,heerlijk weg drinkend met rosenbottelthee inderdaad, het Orakel had kennelijk een tijdelijk schakel probleem tussen wat neuronen. My Bad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 niet iedereen denkt buiten het doosje pandaatje Wat een prutser dat hij dan ook nog zo met naam en al in de krant durft..dat is zoiets als 'Goh m'n huis is afgebrand en ik ben zo dom geweest dat ik van te voren geen brandverzekering heb afgesloten van nog geen paar euro per maand' of 'ik heb me poot gebroken omdat ik, ondanks dat ik wist het geregend had en zou gaan vriezen, niet ff 10 minuten de tijd heb genomen om ff zout te strooien voor mijn voordeur'... En ze kregen zelfs flessenwater aangereikt van PWN ? Ik zie het probleem niet? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.