Loesje1980 Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 vandaag was er bij "de wandeling "een leuke dame die zich niet presenteerde als prepper maar het wel zou kunnen zijn. oa wildplukken in amsterdam en zelf jagen en slachten/plukken van een eend vond het mooi/intressant om te zien, vast terug te kijken bij uitzending gemist http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380567 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 die vrouw moeten we eigenlijk "strikken" voor ons cluppie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 Lijkt me een retetof mens. Overigens is het verhaal van deze vrouw (ooit een goede baan in een omgeving ver weg van de natuur, en deze opgegeven om zich weer verbonden te voelen met de aarde) indicatief voor de tijd waarin we leven. Steeds meer mensen zijn helemaal klaar met het corparate life, en kiezen ervoor om uit de ratrace te stappen. De crisis versnelt dit proces alleen maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 Leuk mens, bedankt voor de link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2013 Hopelijk heeft het mensen die niet zo voor preppen openstaan in elk geval aan het denken gezet over "zelfvoorzienendheid" ik moest een beetje denken aan @Piroska... ( ik ken je niet, maar zo stel ik je me een beetje voor) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 Hopelijk heeft het mensen die niet zo voor preppen openstaan in elk geval aan het denken gezet over "zelfvoorzienendheid" ik moest een beetje denken aan @Piroska... ( ik ken je niet, maar zo stel ik je me een beetje voor) Enig idee hoeveel testen je moet overleven en hoeveel het kost om te kunnen jagen in Vlaanderen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Hopelijk heeft het mensen die niet zo voor preppen openstaan in elk geval aan het denken gezet over "zelfvoorzienendheid" ik moest een beetje denken aan @Piroska... ( ik ken je niet, maar zo stel ik je me een beetje voor) Dat heb je niet geheel verkeerd gedacht Ik heb jarenlang in en rond Amsterdam ook mijn eten bij elkaar gescharreld, weliswaar niet langs de a10 (ik eet niet uit de buurt van een snelweg, dat is echt smerig) maar toch wel een beetje hetzelfde... Ben Ellen nooit tegengekomen.... Ook ik heb een goede baan opgezegd om anders te gaan leven, wel meer overeenkomsten dus. Grappig ook haar verhaal over de parel en de panteramaniet, ik had precies hetzelfde: Tja je weet het verschil, dus je bent zeker, maar NA het eten ben je toch in afwachting of het goed gegaan is .. (nergens voor nodig want je neemt geen risico, maar toch doe je het ...grappig dat zij dat ook had) Alleen het jagen, ja dat is in Nederland en België toch echt voor mensen met geld weggelegd, dat heb ik nooit gedaan.. wel altijd dankbaar de haasjes en reeën en andere dieren ontvangen waarmee mijn hond kwam aandragen.. :-) Ook die drijfjacht waar ze het over had... hmm.. heb ik andere ideeën over.. thanks voor de link, was leuk te zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.