TREMOR Geplaatst: 20 november 2013 Delen Geplaatst: 20 november 2013 @Mr. Gold Alle product prijzen bij prepshop staan in euro's het zou mooi zijn als je kan kiezen of je de prijs in BTC wil zien of in euro's. Betaling gaat vrijwel het zelfde als normaal tot dat je bij dit scherm komt. De betaling ging vrij eenvoudig ik had 3 keuzes. Keuze 1 QR code scannen Keuze 2 wallet adres kopiëren en handmatig alles in mijn bitcoin client invullen. Keuze 3 Pay with bitcoin knop Ik had voor keuze 3 gekozen en mijn bitcoin client (multibit) starte automatisch op met alles al voor mij ingevuld. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 november 2013 Delen Geplaatst: 20 november 2013 Bedankt voor deze review @TREMOR en mooi om te lezen dat het eigenlijk zo makkelijk ging. Zag de order ook al binnenkomen en die wordt nu al klaar gemaakt door @Simurgh en daar komt natuurlijk een cadeautje bij :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2013 @Mr. Gold Ik heb trouwens geen bestelbevestiging gekregen (ook naar jullie gemaild). Misschien nog een aandachtspuntje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 november 2013 Delen Geplaatst: 20 november 2013 Alle product prijzen bij prepshop staan in euro's het zou mooi zijn als je kan kiezen of je de prijs in BTC wil zien of in euro's. De wens hiervoor begrijp ik, echter de ingreep daarvoor is op dit moment te groot. Alle bedragen in de shop zijn in euro's ingevoerd en dat zou een realtime vertaalslag vereisen van euro naar bitcoin, die bovendien rekening houdt met de almaar wisselende koers. Dit zou ons veel tijd en/of geld kosten om te realiseren en dat zouden we dan moeten doorberekenen in de prijzen ... dus we kiezen ervoor dit zo te laten en de prijs laag te houden Ik heb trouwens geen bestelbevestiging gekregen Deze bug is inmiddels aangemeld bij de betalingsprovider Bitpay en die werkt aan een oplossing. Je kan wel te allen tijde je bestelling inzien en factuur downloaden met je account in de Prepshop. Het betaalbewijs van Bitpay krijg je daarnaast direct in je scherm te zien en kan je ook naar jezelf toemailen. Maar nogmaals, de bestelbevestigingsmail hoort wel automatisch verzonden te worden en dat zal ook zeker gefixt worden. Dank voor het aangaan van dit Prepshop-bitcoin avontuur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2013 @Dr.Prepper Is misschien een totaal prijs bij de winkelwagen in bitcoins dan een optie? https://bitpay.com/api/rates Al is het alleen maar voor een indicatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 november 2013 Delen Geplaatst: 20 november 2013 @Dr.Prepper Is misschien een totaal prijs bij de winkelwagen in bitcoins dan een optie? https://bitpay.com/api/rates Al is het alleen maar voor een indicatie. Dat is een interessante optie, we zullen het onderzoeken (lees: Aan chef boekhouding @Mr. Gold vragen of er geld is om dit te laten programmeren ... zelf ben ik namelijk geen jsonner ) Hier overigens een overzicht van de Bitpay rates in gewone mensentaal https://bitpay.com/bitcoin-exchange-rates Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2013 Ik heb zelf ook geen idee hoeveel werk dit is Maar dit zou niet meer dan 5 regels programmeertaal moeten zijn denk ik.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 20 november 2013 Delen Geplaatst: 20 november 2013 bedankt voor de link met de bitpay rates Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Zojuist ook een bestelling gedaan als test met wat bitcoins, koers was zo te zien gelijk aan http://www.bitonic.nl, goeie prijs dus. Jammer dat de SAWYER actiecode niet meer gold.. anders had ik er een meebesteld 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Hier overigens een overzicht van de Bitpay rates in gewone mensentaal https://bitpay.com/bitcoin-exchange-rates Ik zie dat ze daar een koers van 269978.7646 Zimbabwaanse Dollars per Bitcoin hanteren. Betekent dit dus dat ik voor mijn 1,500,000,000,000,000 Zimbabwaanse Dollars 555.599.532,31044676 Bitcoins kan kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Ik zie dat ze daar een koers van 269978.7646 Zimbabwaanse Dollars per Bitcoin hanteren. Betekent dit dus dat ik voor mijn 1,500,000,000,000,000 Zimbabwaanse Dollars 555.599.532,31044676 Bitcoins kan kopen? Haha, worth a try! Alleen zoveel bitcoins zijn niet eens in omloop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Haha, worth a try! Alleen zoveel bitcoins zijn niet eens in omloop Weet ik.Vond het wel grappig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sadiyas Geplaatst: dinsdag om 16:40 Delen Geplaatst: dinsdag om 16:40 Op 20-11-2013 om 21:30, TREMOR zei: @Mr. Gold Ik heb trouwens geen bestelbevestiging gekregen (ook naar jullie gemaild). Misschien nog een aandachtspuntje. Thanks for the information! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.