Ga naar inhoud
GENEGEERD

Grote partij survival suits aangeboden


bener0

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik zal mn broertje even vragen hoe het zit met houdbaarheid enzo

maar volgens mij wat ik zoiezo van hem al begrepen heb is dat deze pakken zoals al eerder gezegd voor een heel specifiek doel ontworpen

en niet even algemeen inzetbaar is

tevens vraag ik me af waarom deze partij word aangeboden?

vooral in de offshore word er heel erg op veiligheid gelet

en spullen die maar schijnbaar onveilig zouden kunnen zijn worden weg gedaan of niet aangenomen

ik zou er niet aan beginnen alleen al omdat je niet weet waarom dit op de particuliere markt terecht komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees een aantal reactie over de inzetbaarheid van deze specifiek ontworpen pakken, houdbaarheid , duurzaamheid van neopreen. Hier heb ik geen ervaring mee als het gaat om inzetbaarheid bij een overstroming. Beroepsmatig oefen ik 1x per 2 jaar met dit pak survival op zee. Ik zal een kijken of ik iets kan vinden over houdbaarheid of keurings intervals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken bij onze eigen pakken . (ja ik zit in de nachtdienst op zee nu)

Ze worden jaarlijks gekeurd zie de foto met de gele cirkel op de kist. Hier zit een keuringssticker op.

Dit geeft aan dat ze na een jaar nog goed zijn. Ik kan geen jaartal vinden helaas.

Maar het lijkt erop dat ze heel wat jaartjes mee gaan.

http://lib.store.yahoo.net/lib/landfallnav/MustangOceanCommander.pdf

Overlevingspakken 5 jaar of ouder moeten jaarlijks worden geïnspecteerd .

1.jpg.2387836eb494a2753e40f5dbd812213c.jpg

2.jpg.cf9d990683a28a9555fe008eda2a3170.jpg

3.jpg.cf2474940a74dd0bc0cc9ede8d5edf8f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...