Gast der_obergefreiter Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 xhamster . een man die klasse kan waarderen, U stijgt in mijn achting . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Ik wilde me aanvankelijk op dit forum xhamster noemen, x als een soort synoniem van anoniem, en hamster voor prepper. Zo kwam ik op die site terecht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 whahahahahahahahahahahahaha enz enz . . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Wij hamsteren niet, wij vergaren in rustig tempo opdat hamsteren niet nodig zal zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Wij hamsteren niet, wij vergaren in rustig tempo opdat hamsteren niet nodig zal zijn. Wauw, mooie repercussie op het topic, mijn complimenten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Tandarts. Bah moet er niet aan denken dat ik niet de tandarts zo kan opbellen voor een kapotte tand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.