Amero Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Je mobiele telefoon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Vergeet je KL M180 Tweepersoons slaapzak niet Dit IVM als je Vriendin meegaat:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Rond de -5 doet een gasbrander zonder de capsule eerst te verwarmen het al bijna niet meer. Dat blijft een probleem met gas, het word niet gasvormig genoeg meer als de temperatuur daalt onder de 0 graden. Dat is het verschil tussen Butaan en propaan. Butaan is rond het vriespunt (van water) haast niet meer bruikbaar. Propaan kan je tot 42 graden onder nul gebruiken. Ik weet niet waar je heen wilt in de winter? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carpin Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Muggenolie en citroenkaarsen voor ongedierte. Tekentang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Ik zou sneeuw meenemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carpin Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Ik zou ook een kleine bijl en slijpsteen meenemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Ik zou sneeuw meenemen. Stay away from yellow snow. Trust me... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Stay away from yellow snow. Trust me... Er zijn zelfs sneeuwscooters speciaal voor gele sneeuw. Heb ik me laten vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Muggenolie en citroenkaarsen voor ongedierte. Tekentang Muggen en sneeuw-kou no way. Teken ook nauwelijks. Die citroen kaarsen kun je inderdaad wel gebruiken om tegen muizen, ratten en kakkerlakken te gooien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 29 november 2013 Delen Geplaatst: 29 november 2013 Twee hele fucking dagen... Brrrrrrr. Een bijl, een slijpsteen (hoeveel bomen kun je omhakken in twee dagen zodat die bijl bot wordt????) Jezus, wat een topic. Antwoord is simpel: twee schone onderbroeken en een extra paar sokken. Voor de rest zit je toch gewoon in je verwarmde sleurhut bij je ouders. "Wintercamperen", het woord alléén al! Laat me raden; je gaat op wintersport? Doe me een lol... *Na 23:00 uur komt mijn slechte "ik" naar buiten om te spelen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carpin Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Het zijn gewoon twee winter survival nachten. Bijl is makkelijk voor hout van het kampvuur om wilde dieren uit de buurt te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Ben het wel eens met @carpin, bij koud weer staat een handbijl ook hoog op mijn bagagelijst, niet alleen om hout voor het vuur te hakken maar ook handig als je een houten bivak en/of een bed van sparretakken maakt. Deze zijn ook fijn in de winter: http://www.bever.nl/smartwool-sok-mountaineering-extra-heavy-crew-3411d00001?id_colour=4325 Slapen met dikke wollen sokken, een muts en handschoenen scheelt zo 5-10 graden in gevoelstemperatuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Limburg-Zuid Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 goede slaapzak, tent rugzak en juiste kleding helpen je al een stuk in de richting. Zonder deze spullen. (goede kwaliteit wordt het redelijk afzien :0 ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.