Kans Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 En de spijkers geven veel warmte alleen moet je ze aan de praat krijgen . Geert Dat lukt wel hoor, wil je nog wel wat simpele tips geven als je behoefte hebt? Eea heeft een zeer hoog shtf gebruiksdoel.... Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 @Geert....eenmaal per jaar doe je het zelf en eenmaal door de schoorsteenveger??? Of is dit louter om het attest voor jouw brandverzekering? Voor het attest neem je beter een andere verzekering bv bij Argenta is het niet verplicht om een attest te hebben. Je moet de clausule eens goed lezen. Zelfs met attest kan de eigenaar aansprakelijk gesteld worden. En de vegers van tegenwoordig zijn na 15 min klaar en rekenen 40 € tot 75 €. En veelal laat het te wensen over. Zelf hou ik mij minstens 45 min bezig met de schouw en dan is ze echt proper. Onderaan wordt ALLES weggehaald . Maw na de klus heb ik een bijna nieuwe schouw dus de schoorsteenveger met attest mag thuis blijven . (geldklopperij !!!). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 Beste @tom666 de schoorsteen veger laten we inderdaad komen voor het attest . Mijn moeder is 85 en wilt zekerheid woont in haar eigen huis en mijn vrouw is haar verzekeringspremie agent . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppie&kokkie Geplaatst: 25 oktober 2013 Delen Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb ook houtkachels in huis staan en ik stook alles. Als je inderdaad gemengd stookt is er niets aan de hand. Vochtig hout geeft meer aanslag dan wat dan ook. Gewoon zorgen dat je een mooi vol gloeiende massa hebt en dan rustig aan wat erbij gooien Niets aan de hand.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 25 oktober 2013 Delen Geplaatst: 25 oktober 2013 Bij SHTF stoken we toch gewoon de buren op ? Die zijn tegen die tijd al lang verhongerd. Heb hem even voor je gecorrigeerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 25 oktober 2013 Delen Geplaatst: 25 oktober 2013 Huh ? Ik denk niet dat ik een fout maakte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.