Ga naar inhoud
GENEGEERD

KARMA - Tandpasta give away


Aanbevolen berichten

Geweldig idee om spullen te delen met mede preppers, dit wordt bij iedereen dan ook zeer gewaardeerd.

 

Ik dacht alleen dat de karma's voornamelijk bedoeld waren om iets te geven wat je zelf niet meer nodig hebt zonder er ook maar iets voor terug te verwachten.

Het plezier dat je iemand kan helpen zou voldoening genoeg moeten zijn.

Maar ik begrijp 12gauge volkomen, zelf zou ik ook liever dan wat terug willen geven als ik iets krijg van iemand anders.

Dat is het mooie dat het niet altijd van dezelfde kant hoeft af te komen.

 

de bedoeling van een karma (zoals het ooit begonnen is door mijn grote vriend partizan)

is 1 iemand verloot wat in een groepje aangemelden

de winnaar start een nieuwe verloting

http://preppers.nl/forum/threads/2338-Preppers-karma

lijkt mij handig dat alle karma's gewoon in hetzelfde gedeelte gedaan word

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
de bedoeling van een karma (zoals het ooit begonnen is door mijn grote vriend partizan)

is 1 iemand verloot wat in een groepje aangemelden

de winnaar start een nieuwe verloting

http://preppers.nl/forum/threads/2338-Preppers-karma

lijkt mij handig dat alle karma's gewoon in hetzelfde gedeelte gedaan word

 

Zo heb ik het nooit beleefd, als je iets hebt wat je niet gebruikt of gewoon wilt weg geven start je een karma. Om het overzichtelijk te houden gaven we het stokje door. En dat hoeft niet zo zwart wit, ik heb ook meerdere keren karma gestart en ook gewonnen;) blijkbaar die ik iets goed in het leven:p.

 

Qua argwaan @popeye en @ronin toevallig heb ik het draadje gevolgd waarin @Mammie op het idee kwam een ze werd verwezen naar de karma. Ik zeg niet dat ze te vertrouwen is, daar ken haar niet voor, wel dat het goed voelt!.

 

En even heel persoonlijk ik vind het héél héél héél héél héél héél erg leuk dat karma terug is!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdje terug heb ik ook een paar outdoorbroeken weggegeven via het forum, maar dat was aan iemand die al een tijd op het forum zat. Wel een leuk iets die Karma. Ik heb geen geld, maar spullen! haha

 

kan zo een heel peleton aankleden. met kleding die niet in maat is. haha

 

Leuk, ik zeg karma ervoor en leef je uit. Ik ga ook weer eens de kast in duiken binnenkort

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp de argwaan volkomen.. Ik leg het even uit... heb zelf een tijdje bij de voedselbank gelopen toen het echt niet anders kon. Toen heb ik veel tandpasta gekregen. Daarna ben ik gaan werven bij verschillende tandartsen in de buurt maar dat is zoveel geworden dat de voedselbank inmiddels genoeg heeft. Mensen in mijn omgeving die het nodig hadden zijn ook voorzien. Ikzelf heb weer een hele andere voorkeur tandpasta. Ben een Bug in typje en dan zijn kleine verpakkingen ook niet zo handig.. Ook tandpasta heeft een tht datum.. Niet dat tandpasta kan bederven.. maar uiteindelijk droogt het wel uit.. (als het niet is uitgedroogd kan je het gewoon gebruiken!) De tandpasta's die ik weg geef zijn gedeeltelijk al aan datum, sommige houdbaar tot einde dit jaar en ook een paar tot 2014.. Ik stop de verlopen tandpasta er wel bij want die zijn gewoon perfect! Compenseer het nog met een paar kleine busjes badschuim, tampons en 1 verpakt sponsje schoensmeer..want nou voel ik me een beetje stom dat ik de datum niet even voordat het er op zette heb gecheckt.. Als je er problemen mee hebt dat ik eventueel je adres hebt..stuur het rustig naar een alternatief adres.. dat maakt me echt niet zoveel uit.. als degene die het wilt (en "wint") het maar krijgt! hoef er heus niets voor terug.. behalve dan leuk praatje en wat raad af en toe :)

EN! je zou de karma ook weer zelf door kunnen geven in de buurt.. heb je van iets teveel deel met je omgeving.. wie goed doet goed ontmoet.. en wat je krijgt kan je terug verwachten enzo.. We blijven proberen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp de argwaan volkomen.. Ik leg het even uit... heb zelf een tijdje bij de voedselbank gelopen toen het echt niet anders kon. Toen heb ik veel tandpasta gekregen. Daarna ben ik gaan werven bij verschillende tandartsen in de buurt maar dat is zoveel geworden dat de voedselbank inmiddels genoeg heeft. Mensen in mijn omgeving die het nodig hadden zijn ook voorzien. Ikzelf heb weer een hele andere voorkeur tandpasta. Ben een Bug in typje en dan zijn kleine verpakkingen ook niet zo handig.. Ook tandpasta heeft een tht datum.. Niet dat tandpasta kan bederven.. maar uiteindelijk droogt het wel uit.. (als het niet is uitgedroogd kan je het gewoon gebruiken!) De tandpasta's die ik weg geef zijn gedeeltelijk al aan datum, sommige houdbaar tot einde dit jaar en ook een paar tot 2014.. Ik stop de verlopen tandpasta er wel bij want die zijn gewoon perfect! Compenseer het nog met een paar kleine busjes badschuim, tampons en 1 verpakt sponsje schoensmeer..want nou voel ik me een beetje stom dat ik de datum niet even voordat het er op zette heb gecheckt.. Als je er problemen mee hebt dat ik eventueel je adres hebt..stuur het rustig naar een alternatief adres.. dat maakt me echt niet zoveel uit.. als degene die het wilt (en "wint") het maar krijgt! hoef er heus niets voor terug.. behalve dan leuk praatje en wat raad af en toe :)

EN! je zou de karma ook weer zelf door kunnen geven in de buurt.. heb je van iets teveel deel met je omgeving.. wie goed doet goed ontmoet.. en wat je krijgt kan je terug verwachten enzo.. We blijven proberen :D

 

Hallo @Mammie,

Nu ik dit gelezen heb begrijp ik het en vind het geweldig dat ondanks je het met weinig moet doen tocht je voorraad met andere wilt delen.

Gelukkig heb je begrip voor mijn argwaan en begrijp je dat we voorzichtig moeten zijn met onze privé gegevens.

Met vriendelijke groet, Popeye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, iedere tandarts kan ze gewoon gratis aanvragen! Maar dat betekend niet dat iedere tandarts dat ook doet.. Ik weet er ook wel die er zelfs geld voor vragen! Maar goed.. navragen kan je altijd doen. Nee heb je, ja kan je krijgen :) Wellicht een volgend karma bootje waar je wel wat aan hebt! Fijne dag

Onze tandarts heeft een enorme bak vol tube’s tandpasta die men gratis mee mag nemen. De receptioniste nodigt ons altijd uit om wat mee te nemen dus doen we dat ook. Gezien het aantal tube’s dat ik nu thuis heb liggen, stap ik niet in deze KARMA boot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, iedere tandarts kan ze gewoon gratis aanvragen! Maar dat betekend niet dat iedere tandarts dat ook doet.. Ik weet er ook wel die er zelfs geld voor vragen! .... Fijne dag
Belachelijk dat ze er geld voor vragen... ze krijgen als een vorm van reclame de tandpasta gewoon gratis aangeleverd door de leveranciers!

Ook een fijne dag gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor KARMA :D Net alle namen op papiertjes gezet, opgevouwen en in een grote bak gedaan! Mijn lieve minimonster 2 heeft de volgende 2 namen gekozen! Gefeliciteerd @jada en @nvd72 !! :D Als jullie je adres in een pb'tje sturen zorg ik dat de pakketjes worden opgestuurd! Zie je er toch vanaf kiezen we een andere winnaar :D hoor t graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor KARMA :D Net alle namen op papiertjes gezet, opgevouwen en in een grote bak gedaan! Mijn lieve minimonster 2 heeft de volgende 2 namen gekozen! Gefeliciteerd @jada en @nvd72 !! :D Als jullie je adres in een pb'tje sturen zorg ik dat de pakketjes worden opgestuurd! Zie je er toch vanaf kiezen we een andere winnaar :D hoor t graag!

 

Beste mammie,

 

Ik vind het heel aardig.

Maar ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig..

Misschien kun je er iemand mee helpen die het harder nodig heeft.

 

Groet, jada

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor KARMA :D Net alle namen op papiertjes gezet, opgevouwen en in een grote bak gedaan! Mijn lieve minimonster 2 heeft de volgende 2 namen gekozen! Gefeliciteerd @jada en @nvd72 !! :D Als jullie je adres in een pb'tje sturen zorg ik dat de pakketjes worden opgestuurd! Zie je er toch vanaf kiezen we een andere winnaar :D hoor t graag!

 

Gefeliciteerd @jada ???? En @nvd72.

 

Nogmaals super @Mammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, Jada ziet van de tandpasta's af! Het is voor mij alleen mogelijk het op te sturen.. Meetings en/of SC kan ik in in de nabije toekomst niet bezoeken omdat ik aan huis gebonden ben vanwege mijn dochter. Ophalen bij mij thuis is optie als je er echt moeite mee hebt een adres op te geven waar ik het naar toe kan sturen.. en je er geen moeite mee hebt de noord kop te bezoeken :) Omdat het karma stokje inmiddels gewoon verder gaat heb ik besloten niet opnieuw iemand te kiezen! Omdat de doosjes klaar staan en ik er al op had gerekend wil ik toch iemand blij maken.. Wil je het doosje tandpasta en andere handige hebbedingetjes hebben? Stuur dan even een pb'tje.. wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Dus wees er snel bij :)

 

Edit: Doosje van jada is door naar de volgende gelukkige eigenaar :) Ik wacht nog even op @nvd72 of dat nog wel door gaat? anders komt er binnenkort nog een doosje voor de snelle jelle's onder ons! Tot die tijd is deze Karma boot weer uit de running :D Ahoy !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...