Ga naar inhoud
GENEGEERD

Futuristische SHTF game: Tom Clanc's The Division


appelflapje

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik denk dat meerdere game liefhebbers hier wellicht gister de persconferentie van Ubisoft op de E3 hebben gezien. De E3 is de grootste game beurs die elk jaar in LA word gehouden. Anyway, Ubisoft, een game maker heeft dus gister een nieuwe game aangekondigd. Genaamd Tom Clancy's The Division. Deze game gaat over een test die compleet verkeerd gaat.

 

Van de website:

A devastating pandemic sweeps through New York City, and one by one, basic services fail. In only days, without food or water, society collapses into chaos. The Division, a classified unit of self-supported tactical agents, is activated. Leading seemingly ordinary lives among us, The Division agents are trained to operate independently of command, as all else fails. Fighting to prevent the fall of society, the agents will find themselves caught up in an epic conspiracy, forced to combat not only the effects of a manmade virus, but also the rising threat of those behind it. When everything collapses, your mission begins.

 

Release datum nog niet bekend.

Komt uit voor: Playstation 4 en Xbox One

 

Webiste

 

Man, wat heb ik zin om deze game spelen. Het is lang geleden dat ik over een game zó enthousiast was!!

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@appelflapje ik vind af en toe wat gamen ook leuk hoor ;)

Het verhaal doet mij wat denken aan de game "I am alive" dat jaren geleden werd aangekondigd, vervolgens op de plank kwam te liggen en uiteindelijk toch is afgemaakt en uitgegeven.

Mijn verwachtingen waren ook hoog gespannen want ging over overleven in een Amerikaanse stad na een catastrofale aardbeving oid. Maar man man, wat viel die game uiteindelijk tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL

 

Kijk eens naar bijvoorbeeld:

 

Deadlight, The Last of Us of State of Decay.

 

Dank je voor de tips. Ik ben niet zo'n zombie fan (liever wat realistischer en liefst first person).

Deadlight is mij te platform achtig, the last of us is misschien wel aardig, iig ook stealth mogelijkheid en State of decay spreekt me wel aan door het open world karakter.

Volgende week ben ik weekje kamperen maar daarna zal ik ze eens checken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger heb ik erg veel lol gehad met: Lazy Larry in the Land of the Lounge Lizzards.

 

'k Had nog een monochroom groen hercules schermpje ook dus niet van die fancy graphics zoals hierrrrr: http://www.google.nl/search?q=Lazy+Larry+in+the+Land+of+the+Lounge+Lizards&hl=nl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=lWW3UcXeIYimtAbH74DICw&ved=0CDMQsAQ&biw=1920&bih=955

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik trouwens vergeten was te zeggen, is dat voor zover mij tot nu toe opgevallen is, dat er veel dingen kloppen in de game. Gasmasker, tas, kleding. Wapen is weer wat overdone denk ik zelf. Je maakt van jezelf nogal een mikpunt op die manier in de situatie zoals je die ziet in de trailer. Maar goed, wel tof om te zien dat ze daar niet lopen met van die finse gasmaskers ofzo xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prepass . ik game op hoog ( professioneel) niveau met vrienden. We verdienen er aardig geld mee en elke avond zitten we wel een uurtje met elkaar te praten, via headset en skype. Ook al wonen een aantal van mijn vrienden ver weg, je blijft ze zo wel spreken, en je deelt nog een leuke hobby met ze ook.

 

@appelflapje , waar kan ik hem pre-orderen? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prepass . ik game op hoog ( professioneel) niveau met vrienden. We verdienen er aardig geld mee en elke avond zitten we wel een uurtje met elkaar te praten, via headset en skype. Ook al wonen een aantal van mijn vrienden ver weg, je blijft ze zo wel spreken, en je deelt nog een leuke hobby met ze ook.

 

@appelflapje , waar kan ik hem pre-orderen? ;)

Boothuisje, ik doe erg veel aan duursporten met vrienden, ben ook veel in de bossen te vinden om te bushcraften (familie en vrienden). Vroeger toen het woord survivallen nog niet bestond, ging ik "kamperen" in Europa met minimale spullen om te zien hoe lang ik het kon uithouden....

Ieder z'n hobby. Ik denk dat ik niet lang zal overleven in jou virtuele wereld. Het zal snel "game over" zijn voor mij. Hoe zou het jou vergaan in mijn "echte" wereld? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook een grote liefhebber van kamperen en ben in de zomer niet achter een beeldscherm te vinden.. heb een vakantiehuisje midden in de bossen en ga binnenkort ook nog een keer in het buitenland survivallen. Ook qua bushcraft ben ik veel in het bos te vinden, al was het staatsbosbeheer niet heel blij met me toen ik een verse tak tot lepel had gesneden ;) Ik denk dat ik mij in beide werelden erg goed kan redden hoor :D

@appelflapje , Damn. Dat wordt afwachten. Maar er komt toch nog genoeg leuks aan, heb vorig weekend btw voor 90% korting op steam ook de alan wake series gekocht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal ja! @zippo Ik ben eigenlijk pc gamer. Maar ik ben bang dat hiervoor de PlayStation 4 er toch echt gaat komen. Echter is het nog maar de vraag wanneer de game nou uitkomt. Dus ja, eerst maar eens wachten. En de trailer nog maar eens kijken :D

 

Titel Tom Clancy's The Division

Platform PlayStation 4, Xbox One

Ontwikkelaar Massive Entertainment

Uitgever Ubisoft

Releasedatum 2014

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte gamers hier zullen de titel "The Last of Us" wel kennen.

 

De titel is net uit en Youtube loopt al over van gameplayfilmpjes. Indien men de titel nog wil spelen niet op de link drukken.

 

Indien men niet in het bezit is van een PS3 en de titel niet gaat spelen, kijk gerust.

 

De intense heftigheid valt gelijk op. S raakt de F heel hard in deze titel. Sommige stukken zijn gewoonweg hartverscheurend en angstaanjagend.

Nooit zoiets gezien in een game.

 

 

WAARSCHUWING: FILMPJES BEVATTEN SPOILERS!!!

 

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLND4K3eVRFAqtCaoDKK-W76cxG-jbUePs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...