hamster Geplaatst: 27 april 2013 Delen Geplaatst: 27 april 2013 Nergens op het forum iets kunnen vinden over hoe en wat kinderen, deze zullen het waarschijnlijk ook wel overleven welke SHTF er ook mag gebeuren. Misschien is dit topic hier niet op zijn plaats maar dat zien we dan wel weer, zoniet dan ben ik er zojuist 1 begonnen:D. Kinderen blijven kinderen vandaar deze download over hoe je van een blikje en een kleerhanger een popcorn-stove kunt maken. popcorn-stove Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 27 april 2013 Delen Geplaatst: 27 april 2013 Deze is leuk thankx ga hem zeker proberen voor de kids. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 april 2013 Delen Geplaatst: 27 april 2013 Deze is leuk thankx ga hem zeker proberen voor de kids. doe ze er niet in alsjeblieft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 27 april 2013 Delen Geplaatst: 27 april 2013 Zo leren ze het wel ne kan nooit te vroeg beginnen 2 en 4 jaar haha hete peper zij het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 27 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2013 duh....... doe ze er niet in alsjeblieft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Ik kon de popcorn-stove link niet openen maar heb een andere link gevonden (“Make a $1 soda can popcorn machine”): http://www.ebaumsworld.com/video/watch/407322/ Hetzelfde filmpje is te vinden op: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Ik kon de popcorn-stove link niet openen maar heb een andere link gevonden (“Make a $1 soda can popcorn machine”): http://www.ebaumsworld.com/video/watch/407322/ Hetzelfde filmpje is te vinden op: Nice, is dezelfde dus handig voor anderen ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Nice, is dezelfde dus handig voor anderen ook. Dat dacht ik ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Leuke ideeën voor de kinderen, hier thuis zijn ze direct op zoek gegaan naar blikjes voor boven het kampvuur. Leuke tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Leuke ideeën voor de kinderen, hier thuis zijn ze direct op zoek gegaan naar blikjes voor boven het kampvuur. Leuke tip! let er met blikjes wel even op dat ze geen plastic liner aan de binnenkant hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hippo Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Voor boven het kampvuur kun je ook een popcorn pan nemen, http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/eten/bbq-outdoor-cooking/popcorn-pan.html (al tweede keer in korte tijd dat ik deze site noem - nee ik heb er geen banden mee, ze verkopen gewoon ontzettend veel leuk spul) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Eigenlijk werkt iedere pan met deksel prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SGT1 Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 Leuk & slim bedacht zo'n eigen gemaakte popcorn maker. Nog wat aanvullingen voor het kinderprogramma: Marshmallow op een stokje boven een vuurtje, vinden de kids ook super! http://www.puravidalodge.com/wp-content/uploads/RoastingMarshmallow.jpg (Pas wel op want de marshmallows worden echt gloeiend heet, beetje laten afkoelen eerst) Brooddeeg op een stokje boven het kampvuur ook altijd leuk! (maar minder lekker....) Knakworstjes wil ook prima. Succes! SGT1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 28 april 2013 Delen Geplaatst: 28 april 2013 @ hamster, even etr info : in de preppers ladies circkel ( bij groepen) loopt ook nog een draadje over preppen voor je kids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SGT1 Geplaatst: 29 april 2013 Delen Geplaatst: 29 april 2013 @ Loesje Daar mag ik niet komen........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 29 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2013 hmmmz moet ik eerst meisje worden:p lol @ hamster, even etr info : in de preppers ladies circkel ( bij groepen) loopt ook nog een draadje over preppen voor je kids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.