Ga naar inhoud
GENEGEERD

[EVENEMENT} Survival EHBO training: Paasweekend 2013


Aanbevolen berichten

Hallo medipreppers,

 

Ik had beloofd dat ik nog iets leuks in de pijplijn had zitten voor de mensen de graag hun EHBO skills zouden willen opwaarderen voor het omgaan met situaties die net even buiten het spectrum van het normale dagelijks leven vallen...

 

Wat is er loos?:

 

Ieder jaar in het paasweekend geven wij een SURVIVAL EHBO TRAINING op een nader te noemen boslocatie in Zuid-holland en ik heb nog ruimte voor een 5-tal deelnemers...

 

Wat gaan we doen?:

 

Op een bosachtig kampeerterein en omliggende omgeving draaien we in een lang weekend 25 grote en kleinere oefeningen te land, te zee,in de lucht, bij nacht en ontij... Met behulp van uitdagende scenario's, volledig gegrimeerde simulatieslactoffers (lotussen) en met als uitgangs punt dat je beperkte verband- transport- en communicatiemiddelen hebt en toch een oplossing moet vinden voor vrij heftige letsels en meerdere slachtoffers...

Dit wordt aangevuld met instructie momenten in immoblisatie- en verplaatsingstechnieken, wondverzorging met primitieve middelen, communicatie, eenvoudge ziekteleer, natuurlijke geneesmiddelen en vele andere zaken...

 

We kamperen op het terrein zelf. We zijn voorzien van gezellige kookstaf en je wordt dus voorzien van je natje en droogje en alle faciliteiten die je op een kampeerterrein verwacht zijn aanwezig... Aangezien het toch ook het paasweekend is krijg je nog de gelegenheid om paaseieren te zoeken en staat je nog een heerlijk paasontbijt te wachten ook! ;-)

 

Deelnemer worden?:

 

Gezellig!... Zoals gezegd heb ik nog ruimte voor ongeveer 5 deelnemers!

Ben je tussen de 17 en de 60 en denk je dat een heel actief kamp en 4 dagen buitenleven in deze temperaturen een leuke uitdaging is?... Dan moet je me even een PM sturen!!

 

Ik ben niet opzoek naar "Rambo's" en we leven dit weekend niet vanuit onze Bug Out Bag of in volle paramilitaire uitrusting. De training is zwaar genoeg en je rust en slaap heb je hard nodig zonder de toegevoegde complicatie van minimalistische survival shelters...

Het hebben van eerdere EHBO ervaring/diploma's is geen must maar wel handig. Het hebben van een scouting achtergrond is ook geen must, maar de meesten van zijn of waren scouts dus heb je een idee waar je in terrecht komt...

 

Harde data!!:

 

*Het weekend begint offcieel op vrijdag 29 maart om 10.30 uur op locatie (als je er donderdagavond al bent is niet erg dan kan je vast wat mensen leren kennen)...

*Einde van het weekend is op maandag 1 april zo aan het einde van de middag...

*De kosten: zijn absoluut verwaarloosbaar (ga ik hier niet neerzetten PM me maar)

*De locatie is omgeving Den Haag (wederom PM)

 

 

Heb je interesse of ken je iemand voor wie dit een leuke training is... Je raad het al, gebruik de PM knop!

 

 

Goed pad, zonnig spoor...

 

Anvil

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...