Ga naar inhoud
GENEGEERD

DKE-show 20 april 2013


Survivalwebshop

Aanbevolen berichten

20 april is de 7e DKE-show

 

De Dutch Knife Exhibition is een Nederlandse messenshow welke georganiseerd wordt door een team van Nederlandse Messenmakers.

Doel van de show is de Nederlandse messenliefhebber in contact brengen met custom messenmakers en de betere fabrieksmerken. Een tweede doel is de overdracht van kennis.

 

Waar?

Restaurant de Betuwe”

Hoogkellenseweg 7

4004 JB Tiel

 

Wanneer?

20 april 2013

 

Tijd?

Van 9.00 tot 17.00

 

Kosten?

€ 7,50

 

Ik kan iedereen aanraden om even langs te komen. Niet alleen alle grote messenmerken zijn er aanwezig, ook messenmakers. Je kan er zelfs je eigen mes smeden, er zijn workshops en een indrukwekkende wedstrijd Bladesports (

). Vorig jaar was er ook een workshop vuur maken, bijlwerpen en smeden. Het programma voor dit jaar staat nog niet helemaal online, maar er zullen vast weer leuke survival/outdoor activiteiten zijn.

 

Ik sta er dit jaar met een kraampje, vorige jaren heb ik mijzelf als bezoeker prima vermaakt en veel geleerd.

Wie komt er nog meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...