Davena Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Hier kun je een gratis PDF bestand downloaden met info over houtbewerking (soorten hout, materialen, gebruik e.d.) van de Universiteit Twente. http://www.utwente.nl/io/werkplaats/modelwerkplaats/handleidingen/handleidingen%20processen%20en%20technieken/vrije_opdracht_hout_zonder_naam.pdf 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Ik heb het gedownload . Allen maar om een ruggesteun te hebben of om het geheugen op te frissen . Ben er ooit voor naar school geweest . Voor hout bewerker Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Bedankt voor de informatie, ik heb in mijn garage veel houtbewerking gereedschappen gevonden dus misschien leuk voor de toekomst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Hier kun je een gratis PDF bestand downloaden met info over houtbewerking (soorten hout, materialen, gebruik e.d.) van de Universiteit Twente. Mooie link Lotte, dank je. Die is gebookmarked! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Bedankt voor de link @Mrs.Lotte, altijd handig zo'n korte intro met alles op een rijtje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Thans @ Mes.Lotte Altijd makkelijk om zo'n ruggensteuntje achter de hand te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Mooie link Lotte, dank je. Die is gebookmarked! Niet bookmarken joh, gewoon downloaden. Kan je m ook nog openen als internet er uit ligt en eventueel nog uitprinten ook Grtz, B0nk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 @Mrs.Lotte: Verdorie, alweer een pdf, alweer ontzettend praktisch en handig om te hebben en te bewaren. Tja, dan maar weer opslaan. Hout, het meest veelzijdige en voorradige materiaal en oneindige mogelijkheden, bedankt! 'k Heb zolangzamerhand wel een erg uitgebreide verzameling pdf's, 20Gb? 40Gb? Ik ben de tel kwijt en 't overzicht, tijd voor een inventarisatie... pff weer wat op de to-do lijst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 11 maart 2013 Delen Geplaatst: 11 maart 2013 Binnengehaald, bedankt @Mrs.Lotte . Alle info mbt hout en houtverbindingen is altijd welkom. Ries. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 13 maart 2013 Delen Geplaatst: 13 maart 2013 Niet bookmarken joh, gewoon downloaden. Kan je m ook nog openen als internet er uit ligt en eventueel nog uitprinten ook Dank je Bonk, voor de tip. Sta daar niet eens bij stil ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
benensam Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Hallo iedereen, Aangezien de link niet meer werkt, zou iemand van jullie die de pdf gedownload heeft me deze kunnen é-mailen? Alvast hartelijk bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.