Cyberbeer Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Ik wist niet dat rappers ook preppers waren. In de videoclip wordt uitgelegd wat je allemaal nodig hebt voor een SHTF. http://www.youtube.com/watch?v=2g8cplYa_DE 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Ik wist niet dat rappers ook preppers waren. In de videoclip wordt uitgelegd wat je allemaal nodig hebt voor een SHTF. http://www.youtube.com/watch?v=2g8cplYa_DE Hahaha, Prappers. Kutmuziek maar wel leuke clip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Yo Vette motha Sh!t Ouwe, je weet zelf ja toch... Ik vind het wel geweldig, ik hou wel van beetje hiphop, beter dan hardcore house. Maar liefst Metal \,,/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Heeft in 2010 nog een dagje voor deze man mogen werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Not bad at all. Deze clip en/of tekst zal ook weer extra mensen zelfvoorzienend maken en de prep communities in de hele wereld doen groeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 KRS-1 is da shit! Klassiek! Dank voor de video. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Nu de dingen die hij noemt in 'n lijstje opnemen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Goede tips in dat clipje. Waren jullie ook aan het afvinken? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Goede tips in dat clipje. Waren jullie ook aan het afvinken? Beetje wel van dat heb ik ook, maar veel zaken ook niet. Daarom dat lijstje... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Yo Vette motha Sh!t Ouwe, je weet zelf ja toch... Ik vind het wel geweldig, ik hou wel van beetje hiphop, beter dan hardcore house. Maar liefst Metal \,,/ Ik zit gelijk te denken hoe dit in de Metal versie klinkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Leuk die (p)reppers.... Weinig af te vinken, ik zat eerder te wachten wat hij nog meer had te melden. Maarja dan wordt het een te lange clip.... Yoo, P Repper in da house. Shit hits the fan when you can't flush the can..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Ik zit gelijk te denken hoe dit in de Metal versie klinkt Het zal iig veel beter klinken als 'Rage against the machine' het deed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Het zal iig veel beter klinken als 'Rage against the machine' het deed Amen brother! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Wel goed dat men op deze manier specifieke groepen hoopt te bereiken die wellicht normaliter niet over preppen na zouden denken. Verder is dit rijmelarij van de onderste plank. Dit is Peace! JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Hieronder nog een informatieve muziek clip:D Doomsday Preppers Tips Music Video Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.