Jamilla_FunX Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Hoi, FunX Radio wil graag meer weten over Doomsday Preppers in Nederland. Elke dag besteden wij in de ochtend tijd aan een opmerkelijk feitje, wetenschappelijk onderzoek oid. Dit is altijd een telefonisch interview van ongeveer 5 minuten. Dit interview is bedoeld voor MorgenochtendB]. Wie O Wie zou hier graag met ons over willen praten? Het zal dan gaan over hoe je je zou kunnen voorbereiden en waar preppers in NL zich op voor bereiden. Ben je geintereseerd? Dan kan je me bellen op 020-5304963 Mailen op: jamilla@funx.nl Reageren op dit bericht!! Groetjes, Jamilla Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Hoi, FunX Radio wil graag meer weten over Doomsday Preppers in Nederland. Elke dag besteden wij in de ochtend tijd aan een opmerkelijk feitje, wetenschappelijk onderzoek oid. Dit is altijd een telefonisch interview van ongeveer 5 minuten. Dit interview is bedoeld voor MorgenochtendB]. Wie O Wie zou hier graag met ons over willen praten? Het zal dan gaan over hoe je je zou kunnen voorbereiden en waar preppers in NL zich op voor bereiden. Ben je geintereseerd? Dan kan je me bellen op 020-5304963 Mailen op: jamilla@funx.nl Reageren op dit bericht!! Groetjes, Jamilla Daar gaat het al fout (Doomsday Preppers) De preppers in Nederland zien er toch heel anders uit. Ik slaap niet met een AR-15 onder mijn kussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Morgenochtend al! Damn, dat is kort dag. Moet ik zeker nog naar de studio komen ook.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamilla_FunX Geplaatst: 28 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Nee hoor! Dit zal telefonisch gebeuren en duurt 5 minuutjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Daar gaat het al fout (Doomsday Preppers) De preppers in Nederland zien er toch heel anders uit. Ik slaap niet met een AR-15 onder mijn kussen. Uiteraard ligt die gewoon in de kluis, maar een Sig .40 mag toch wel mee naar bedje.....please Doomsday-preppers, wat een woord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 @Riesie: Zolang het maar lekkerder ligt dan zo'n bonkig stuk AR-15 onder 't kussen. Lijkt me behoorlijk oncomfortable. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 @Riesie: Zolang het maar lekkerder ligt dan zo'n bonkig stuk AR-15 onder 't kussen. Lijkt me behoorlijk oncomfortable. Die compound kruisboog geprobeerd, maar die pijlenquiver is te bulky, dus dat ligt al helemaal van-geen-meter. Daarbij voorheen met die Wetterlings, dat stak weer te veel uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Degene die dit doet met een mooi en eerlijk verhaal en 3 keer Preppers.nl roept in de " live uitzendingen" is welkom op mijn BOL als de pleuris uitgebroken is ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 sorry maar de muziek is k#t daar wil ik niet aan meewerken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angela Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 sorry meid, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen... behalve PREPPERS.NL!!!!!!!!!!!!!!! maar ja... das vast niet helemaal de bedoeling denk ik... hahaha! succes met je zoektocht nog! @Jamilla_FunX Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 @Riesie: Zolang het maar lekkerder ligt dan zo'n bonkig stuk AR-15 onder 't kussen. Lijkt me behoorlijk oncomfortable. Ik heb 500 gouden tientjes onder mijn kussen. Je wil niet weten hoe slecht ik daardoor slaap. FunX Radio wil graag meer weten over Doomsday Preppers in Nederland. Elke dag besteden wij in de ochtend tijd aan een opmerkelijk feitje, wetenschappelijk onderzoek oid. Dit is altijd een telefonisch interview van ongeveer 5 minuten. Dit interview is bedoeld voor MorgenochtendB]. Wie O Wie zou hier graag met ons over willen praten? Dit is wel erg kort dag, Jamilla. Als je nou vroeg om een interview voor volgende week vrijdag dan had je wellicht meer succes gehad. Tegenwoordig heeft kennelijk niemand meer geduld en moet alles NU NU NU! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Tsja, iedere prepper kan natuurlijk makkelijk voor de vuist weg 5 minuten vol kletsen, maar bij mij zit het niet in mijn systeem. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Degene die dit doet met een mooi en eerlijk verhaal en 3 keer Preppers.nl roept in de " live uitzendingen" is welkom op mijn BOL als de pleuris uitgebroken is ;-) Dit is natuurlijk wel een heeel genereus aanbod, zeker voor een budget prepper! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Wat schuift het trouwens.......prep minded Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 @Riesie: Een sixpack bamisoepjes van de Lidl, vegetarische variant. (Hoe kom ik daar toch aan?!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.