philwar Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Wist niet zo goed waar ik dit moest posten, dan maar hier. Ik was nog maar kort lid of ik was alweer lange tijd afwezig. Ik had er wel naar gehint maar hier de feiten in het kort: ik heb maart verleden jaar een fikse longontsteking opgelopen die uitliep op complicaties, en toen die voorbij waren kwam de longontsteking weer terug. Daar heb ik mee lopen worstelen tot begin december, toen men er eindelijk in slaagde alle vocht en infecties weg te krijgen. Ik zat toen 'alleen nog' met een klaplong. Na twee kleine ingrepen om te trachten het poliklinisch op te lossen werd besloten een kijkoperatie te doen om de long te plakken en een biopsie te van het borstholte weefsel. Men kwam er echter niet in met de apparatuur zodat ter plekke plan B werd uitgevoerd, dat was een chirurgische ingreep. Snijden tot de ribben, die spreiden met een soort krik, vervolgens weer snijden tot de borstholte. Long dicht nieten (bleek een groot gat), vlies verwijderen zodat de long zich aan de holte hecht, en alles weer dichtmaken. Oh ja, nog een drain erin, Dat was drie weken geleden, en ik voel me nog steeds alsof ik van 5 hoog uit het raam ben gevallen. En nu maar hopen dat ik echt overal vanaf ben. Ik ben wel van plan in mei te gaan kamperen, ik verwacht dan fit genoeg te zijn. In ieder geval ben ik weer terug van weggeweest. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Gelukkig man. Blij dat je er weer bijna helemaal bij bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Dat is even wat. Damn, niet gelijk het beste van het beste. Wel positief dat je er weer bent, en sterkte met het herstel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 zo dan..veel sterkte..hopelijk zien we je op de camping Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Beterschap philwar, zie je maar weer dat je zo wat kan gebeuren, kom op snel beter worden, het is zo mei. Gr Gerhard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Wow @philwar, dat was wel wat heftiger dan ik dacht. Je bent in ieder geval weer thuis toch? Je kan weinig doen zeker, behalve achter de computer. Sterkte man. Gezond eten en trainen zoals ze aangeven, dan gaat het lukken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 @philwar ik wens je heel veel beterschap.. nu rusten, jezelf goed in de gaten houden.. is niet zomaar een dingetje. Welkom terug. keep on prepping. xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 @philwar: Poe, heftig joh, ze hebben je aardig te pakken gehad. Kan me goed voorstellen dat je je voelt alsof je 5 hoog uit een raam gevallen ben. 'k Hoop dat je herstel snel gaat en je er bij kunt zijn in mei! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 he @philwar, veel strekte met je gezondheid, laat jij lekker vertroetellen door familie en vrienden. en kom dan volledig herstel naar shelter camping in mei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redhotchiliprepper Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Wow, daar mag je jezelf ook behoorlijk berierd van voelen zeg! Heel veel beterschap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
philwar Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Wow @philwar, dat was wel wat heftiger dan ik dacht. Je bent in ieder geval weer thuis toch? Je kan weinig doen zeker, behalve achter de computer. Sterkte man. Gezond eten en trainen zoals ze aangeven, dan gaat het lukken. Ik doe inderdaad heel weinig, kan nog niet eens de honden uitlaten. Het ademen gaat wel al een stuk beter, maar ik verdraag geen druk op mijn bovenlichaam. De grens ligt op dit moment bij zelf mijn brood en vlees snijden en sokken en schoenen aantrekken! @allen: dank voor de steunbetuigingen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.