xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Nou zeg.... Ik heb ook wel eens gezocht op "waterfilter zelfbouw" etc. op deze site en dan valt het resultaat vies tegen. Het hoeft dus absoluut geen troll gedrag te zijn maar idd,als je alleen zoekt op "water" komen er verschillende leuke onderwerpen voorbij. Dat deed ik dus(ook) bewust niet, uit vrees voor een stortvloed aan onderwerpen over de heilige koe van de site,waterfilters,die commerciële dus. Maar,OK,als je wat simpelere zoektermen ingeeft is er genoeg te vinden,ook voor mij een "leermomentje" dus;) Bedankt eindelijk iemand die een beetje aardig doet op dit onderwerp. En ik zal voortaan beter uitkijken met wat ik post. Groetjes Marijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 @zwellever @xxmarijnw Hebben wel gelijk, veel ouwe rotten hier staan direkt paraat als er nieuwe en of jonge mensen hier wat vragen en misschien niet zo professionneel overkomen om gelijk een stortvloed van ouwe knorrige mopperende mannen:p aan te horen hoe dom ze wel niet zijn. Het valt me op dat de vrouwtjes:eek: dit gedrag niet vertonen, wil het nog verder onderzoeken. Neem nu mezelf @Tom (met een spatie aan het eind) als ik iets post wat niet geheel in de smaak valt van de prepper goeroes vallen ze ook over mij heen, dus @xxmarijnw je bent niet de enige. Stel gelijk voor om voor de nieuwe leden met begrip en vriendelijkheid op hun "fouten " te wijzen. Zelf heb ik eelt op mijn ziel, dus kan wel wat hebben dus vandaar dat ik dit ook wel durf te schrijven:) Zo dat wilde ik effe kwijt, OKE, ouwe jongens kom er maar in en laat uw hart spreken:eek: AARDIGE VENT DIE MARIJN:o 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 @zwellever @xxmarijnw Hebben wel gelijk, veel ouwe rotten hier staan direkt paraat als er nieuwe en of jonge mensen hier wat vragen en misschien niet zo professionneel overkomen om gelijk een stortvloed van ouwe knorrige mopperende mannen:p aan te horen hoe dom ze wel niet zijn. Het valt me op dat de vrouwtjes:eek: dit gedrag niet vertonen, wil het nog verder onderzoeken. Neem nu mezelf @Tom (met een spatie aan het eind) als ik iets post wat niet geheel in de smaak valt van de prepper goeroes vallen ze ook over mij heen, dus @xxmarijnw je bent niet de enige. Stel gelijk voor om voor de nieuwe leden met begrip en vriendelijkheid op hun "fouten " te wijzen. Zelf heb ik eelt op mijn ziel, dus kan wel wat hebben dus vandaar dat ik dit ook wel durf te schrijven:) Zo dat wilde ik effe kwijt, OKE, ouwe jongens kom er maar in en laat uw hart spreken:eek: AARDIGE VENT DIE MARIJN:o Heel erg bedankt @Tom ! Vanaf nu negeer ik ze gewoon Met vriendelijk groet: Marijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Oude knorrige mopperige mannen? Dick Berts meldt zich Tom. Om je helemaal gelijk te geven. Mag het iets vriendelijker jongens. Knorr Knorr Ik ben ongeveer de oudste en aantoonbaar de knorrigste, dus je zit op rozen Marijn . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 @Tom is een held! En ik snap nu eindelijk waarom mijn @mentions naar @Tom soms niet werken! Een verborgen spatie achter de naam! Mistery opgelost @Tom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Dankje Johnny en Dick! Groetjes Marijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Hallo @xxmarijnw, had je zelf ook nog bepaalde ideeën over hoe je een waterfilter kunt maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ik zat namelijk ook een keer met een idee om een rietje vol te proppen met sigarettenfilters met daartussen het koolstof van een potlood (fijngemaakt). Misschien is het wel een totaal idioot idee, maar als je in een bepaalde situatie zit, doe je alles om te overleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Alle knorrigheid op een stokje, heeft iemand al eens Google gecheckt op water filter prepper. We zijn allemaal debet aan een onoverzichtelijk forum met talloze topicswaarin vooral ook veel onzin en grappen en grollen. Maar twee nieuwe topics over de BOB en het DIY water filter, das iemand die of poep in de ogen heeft of te lui is om te zoeken. Of werkelijk twaalf jaar is en dan kunnen we nog ongeveer zeventig nieuwe topics van XMARIJNx verwachten. En van iedere verse prepper. Waardoor het nog onoverzichtelijker wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ik ken dit gedrag...ik poste laatst ook een heel simpele vraag. Het was voor een aantal toch heel leuk om er uiterst debiel over te doen. Dus.....ik zal nog een tijdje wachten en veel lezen vorens ik hier nog één of ander vraag of meedeel... Hopelijk zijn ze vriendelijker als door een of andere gebeurtenis het zou gebeuren dat hun prep imperium in mekaar zakt en ze bij een ander moeten aankloppen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ik ben altijd een vriendelijke en sociale prepper (tenzij je niet aan de forumregels houdt ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Alle knorrigheid op een stokje, heeft iemand al eens Google gecheckt op water filter prepper. We zijn allemaal debet aan een onoverzichtelijk forum met talloze topicswaarin vooral ook veel onzin en grappen en grollen. Maar twee nieuwe topics over de BOB en het DIY water filter, das iemand die of poep in de ogen heeft of te lui is om te zoeken. Of werkelijk twaalf jaar is en dan kunnen we nog ongeveer zeventig nieuwe topics van XMARIJNx verwachten. En van iedere verse prepper. Waardoor het nog onoverzichtelijker wordt. Laat dat joch gewoon zijn vraag stellen en geef hem desnoods wat linkjes. Zo'n beetje alles wat met preppen te maken heeft, is op het forum al eens een keer voorbij gekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 ;)Verdraait! Heeft die @xxmarijnw 5 sterren gekregen voor toch wel een onozele topic:D Mopper de mopper:cool: Zo nu nog een glaasje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ik moet idd zeggen dat de zoekmachine hier op het forum niet zo.....extreem goed is. Ok google ed vind je alles he. Maar om nu de juiste reeds bestaande draadjes te vinden...tja je moet soms wat googelen met woorden..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Hallo @xxmarijnw, had je zelf ook nog bepaalde ideeën over hoe je een waterfilter kunt maken? Ja ik d8 koffiefilters en spons in een pvc buisje te doen een rietje van een drinkrugzak er aan monteren het andere einde dicht maken en dan er 2 gaatjes in boren. Ik had ook al 2 verschillende versies geprobeert en ook gemaakt maar er zat een vieze smaak aan. Dus dan maar allerlij andere dingen proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ja ik d8 koffiefilters en spons in een pvc buisje te doen een rietje van een drinkrugzak er aan monteren het andere einde dicht maken en dan er 2 gaatjes in boren. Ja het is duidelijk dat je Google hebt gebruikt en op het forum hebt lopen spitten. Not! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Alle knorrigheid op een stokje, heeft iemand al eens Google gecheckt op water filter prepper. We zijn allemaal debet aan een onoverzichtelijk forum met talloze topicswaarin vooral ook veel onzin en grappen en grollen. Maar twee nieuwe topics over de BOB en het DIY water filter, das iemand die of poep in de ogen heeft of te lui is om te zoeken. Of werkelijk twaalf jaar is en dan kunnen we nog ongeveer zeventig nieuwe topics van XMARIJNx verwachten. En van iedere verse prepper. Waardoor het nog onoverzichtelijker wordt. Knor Knor Knor... Ja ik ben 12 jaar is daar soms is mis mee? En nee ik ga geen 70 topics plaatsen over vanalles en nog wat! Ik wou jullie alleen maar helpen met die BOB. En ik had al op google gezocht hoe je een waterfiltertje kon maken maar ik vondt niets wat handig is. Er zijn genoeg dingen over hoe je een grote waterfilter kan maken maar ik wil er graag een die je makkelijk mee kan nemen en niet te zwaar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ik ken dit gedrag...ik poste laatst ook een heel simpele vraag. Het was voor een aantal toch heel leuk om er uiterst debiel over te doen. Dus.....ik zal nog een tijdje wachten en veel lezen vorens ik hier nog één of ander vraag of meedeel... Hopelijk zijn ze vriendelijker als door een of andere gebeurtenis het zou gebeuren dat hun prep imperium in mekaar zakt en ze bij een ander moeten aankloppen.. Kan ik me niets van herinneren, jij @Johnny BravoNL ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Laat dat joch gewoon zijn vraag stellen en geef hem desnoods wat linkjes. Zo'n beetje alles wat met preppen te maken heeft, is op het forum al eens een keer voorbij gekomen. (...) en nagenoeg onvindbaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Kan ik me niets van herinneren, jij @Johnny BravoNL ? Nope, he-le-maal niks, volledig blanco hier, geen idee, wasn't me... *kuch* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Aan een kant heeft @Keyser Suze ook wel gelijk natuurlijk,er komen steeds meer herhalio onderwerpen voorbij,waardoor het er zeker niet interessanter op wordt. Maar wie er,buiten het op het hart drukken vooral eerst zelf goed te zoeken, een oplossing voor weet mag het zeggen,ik neem tenminste niet aan dat de moderaters er op zitten te wachten om eerst ieder topic te bekijken op relevantie alvorens het te plaatsen bv. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Aan een kant heeft @Keyser Suze ook wel gelijk natuurlijk,er komen steeds meer herhalio onderwerpen voorbij,waardoor het er zeker niet interessanter op wordt. Maar wie er,buiten het op het hart drukken vooral eerst zelf goed te zoeken, een oplossing voor weet mag het zeggen,ik neem tenminste niet aan dat de moderaters er op zitten te wachten om eerst ieder topic te bekijken op relevantie alvorens het te plaatsen bv. Hij heeft ook wel een beetje gelijk maar hij hoeft niet meteen zo te reageren vindt ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 @ Keyser Suze Het ging over mijn post van PREP SIGN... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 @ Keyser Suze Het ging over mijn post van PREP SIGN... Nog niet eerder gelezen,maar met verbazing zitten lezen, hoe kunnen we nu serieus naar de buitenwereld over komen als we ons als ouwe vieze mannen gedragen naar de nieuwe preppers toe en dan de buitenwereld vooral niet te vergeten. Zeg er verder niets meer over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Ja ik d8 koffiefilters en spons in een pvc buisje te doen een rietje van een drinkrugzak er aan monteren het andere einde dicht maken en dan er 2 gaatjes in boren. Kijk daar komen de ideeën al. Tip: Koffiefilters vallen bij het nat worden uit elkaar. Ik en @jada hebben dit een keer getest(Chaambossen) en hebben in plaats van een koffiefilter, een stofmasker gebruikt. Dit ging een stuk beter en het vuil bleef in het stofkapje(mondkapje) liggen. We hebben het water erna nog een keer gefilterd met twee verschillende waterfilters en merkte alleen wel een verschil in de smaak van het water. Maar het water was wel schoon. Tip: Kijk even bij deze link, want vele preppers onder ons zijn experts in het filteren van water. http://preppers.nl/forum/forums/36-Water Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.