Mr. Gold Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 .Een prepper breidt zich dus voor op wat komen kan . Stel er gebeurt iets vreselijk zoals een ramp of de "wereld vergaat" dan zijn zij in ieder geval voorbereidt . Ze halen bijvoorbeeld gigantisch veel toiletpapier in huis of blikken eten . Maken speciale dozen / kratten rugzakken om te kunnen vluchten als dat nodig is . Een vrouw op televisie had allemaal kratten die precies in haar auto passen . In een van die kratten zaten ook haarverzorgings producten en condooms . Want zo stelde ze ; op zo'n moment heb je genegenheid nodig en als je dan vrijt moet je het veilig doen . Ook oefende ze dingen uit het wild . Bijvoorbeeld hoe je een haas vilt . Lees verder en bron: http://plazilla.com/wat-is-een-prepper--en-ben-jij-er-een Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Een van de commentaren onderaan het artikel... Ik ben geen Prepper. Een kennis van ons was, ik zeg; was..., wel een Prepper. Hij is helaas terziele na zijn poging een Prepper-kelder te maken in zijn woonboot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Een van de commentaren onderaan het artikel... Ik ben geen Prepper. Een kennis van ons was, ik zeg; was..., wel een Prepper. Hij is helaas terziele na zijn poging een Prepper-kelder te maken in zijn woonboot. Whahahahaha die is super!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wat is dit? Het leest als een spreekbeurt van een tienertje die Doomsday Preppers UK heeft gezien. Hij / zij beschrijft precies wat daarin werd vertoond. Wel grappig dat het woord 'prepper' steeds meer hits oplevert. De Nederlandse kudde wordt langszaamaan wakker. Alleen jammer dat preppers "vaak als gek / crazy neergezet" worden. En dat terwijl we alleen maar prettig gestoord zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Ik zal blij zijn als al die aandacht in de media overgewaaid is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Lees verder en bron: http://plazilla.com/wat-is-een-prepper--en-ben-jij-er-een moet dit humor zijn ofzo? mijn neefje van 6 heeft dezelfde zinsopbouw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wat is dit? Het leest als een spreekbeurt van een tienertje die Doomsday Preppers UK heeft gezien. Hij / zij beschrijft precies wat daarin werd vertoond. Wel grappig dat het woord 'prepper' steeds meer hits oplevert. De Nederlandse kudde wordt langszaamaan wakker. Alleen jammer dat preppers "vaak als gek / crazy neergezet" worden. En dat terwijl we alleen maar prettig gestoord zijn Ik ben niet gestoord, word het wel eens . Ik ben gewoon anders . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.