survivor1 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 kijk iemand die weet wat hij doet petje af voor je "skills" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Helemaal top! Wel miste ik op het eind een halve zool met een slecht Amsterdams accent die aanprijst hoe goed preppers.nl wel niet is. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Fantastisch gemaakt en hele mooie muziek erbij! Petje af!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 Bedankt voor de leuke reacties allen! Tsja, de overgangen/beelden hadden wellicht iets beter ge-edit kunnen worden, het gaat inderdaad wat snel. Ik spendeer er nog wel een zondagmiddag aan Overigens is het niet zo heel moeilijk hoor, beetje knippen en plakken, beter goed gejat dan slecht verzonnen en meer van dat. Het van @Communicator vond ik beter aangezien dat meer achtergrond geeft en een zeer duidelijk verhaal schetst. En daar is heel wat meer werk in gaan zitten! +1 Communicator! Grtz., JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 @Johnny BravoNL Kreeg er gewoon koude rillingen van, zo mooi! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Secret Prepper Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Mooi gedaan, in afwachting van Preppers The Movie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Goed gedaan Johnny alle respect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 Thanx all, filmpje staat nu "openbaar" op YouTube met tags voor Google, etc. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 7 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2013 *bump* Hey, voor de nieuwkomers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Jij houd wel van dat kriebelende gevoel van die veer hé Nogmaals... Uitsteekbaar!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Ik kreeg weer kippenvel! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 Blijft goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.