Ga naar inhoud
GENEGEERD

BOV - Auto Modificaties


Stealth

Aanbevolen berichten

Ik hoop met de tijd nog een keer een oude daf ya126 met radio/ambulance bak

aan te kunnen schaffen

 

Kan je beter niet doen,Het is wel een sterk ding dat wel.

Vooral die Hercules 6 cilinder is een prachtding,Reken op een verbruik van 1op3 of 1op4 berg af en wind mee.

Alleen al aan de onderdelen zal je een probleem hebben.

Het meeste is niet meer voor een schappelijke prijs te koop als het al voorradig is tenminste.

Bedenk wel dat motor en transmissie onderdelen op ruilbasis te koop worden aangeboden.

Informeer maar bij Peter in Kraggenburg of bij Van Dam dan snap je het gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast der_obergefreiter

Ik denk dat je bij keuze van vehikel rekening moet houden met simpele techniek , algemeenheid en verspreiding van dat voertuig , brandstof , doel , mogelijkheden en behoefte qua grootte . En most of all wat heb je en kun je betalen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je bij keuze van vehikel rekening moet houden met simpele techniek , algemeenheid en verspreiding van dat voertuig , brandstof , doel , mogelijkheden en behoefte qua grootte . En most of all wat heb je en kun je betalen .

 

 

http://vernieuwd.marktplaats.nl/z/auto-s/bestelauto-s/ford-transit-2-5.html?query=ford+transit+2.5&sortBy=price&sortOrder=increasing&categoryId=95

 

de eerste 2, onverwoestbare ford transits voor 1650 resp 1750 euro's.

Ze hebben beide 200.000 gelopen, eitje voor zo'n ding.

 

ff nieuwe filters en nieuwe olie en je hebt vast een geweldige wagen.

Mogelijk de stoelen nog wat fixen en het intereur oplappen.

 

Heb je ook nog een dubbele cabine voor de hele familie en onderdelen zijn bijna gratis.

 

Koop niet een nieuwere 2.4 TDI want dat heeft een computer en bijbehorende problemen.

 

die groene heeft al een mooie basis voor een mat groene legerkleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je bij keuze van vehikel rekening moet houden met simpele techniek , algemeenheid en verspreiding van dat voertuig , brandstof , doel , mogelijkheden en behoefte qua grootte . En most of all wat heb je en kun je betalen .

 

Daar heb je gelijk in,Ik ben happy met mijn Laro.

Wil ik een tactisch voertuig zet ik er wel een SAS kit op.

Met een goede difflock ben je ook al een eind op weg zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Nog een modificatie die ik moet uitvoeren is het plaatsen van run flat wheel inserts. Deze zorgen ervoor dat je met lekke banden nog een tijdje door kan rijden. De inserts en de velgen heb ik al, maar ben al tijden opzoek naar 4 of 5 Michelin XZL's in de maat 8,25x16 (anders 9.00x16) voor een aantrekkelijke prijs.

 

[ATTACH=CONFIG]6818[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]6819[/ATTACH]

 

Het is wel een kriem om deze te monteren. Mogelijk dat ik beatlocks op mijn velgen ga monteren. Zitten de banden ook vast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi scratch! Dat voertuig is een snatch. Dat rijmt! In afganistan noemde ze het een Coffin. Het beestje was niet ontworpen voor bermbommen en warmte zoekende raketten. Wel mooi met een v8. Je vind niet snel eentje die in goede staat is. Omdat nieuw beter materiaal voor de engelse sodaten maar uit bleef zijn ze eigenhandig onklaar gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...