Arisaka Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 joh, ik ben nog bezig met plannen , bovendien moet ik alle woeste plannen ook aan bank uitleggen Dat is de grootste vijand. Blijf daar a.u.b. vandaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Dat is de grootste vijand. Blijf daar a.u.b. vandaan!ik heb het niet over de bank als instantie maar meer in overdrachtelijke zin : ik zal verdraaid moeten wennen aan mijn huidige gebrek aan inkomen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Maar beter minder inkomen dan een bank slaaf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 was zwart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Nu grijs? Ben je er al uit over de kleur voor je Laro?. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 je kunt ook een zakje jaks hebben omdat die elke band plat krijgt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Wat zijn jaks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 sorry effe foutje ze heten jacks en dit zijn ze http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&tbo=d&biw=1192&bih=587&tbm=isch&tbnid=7W-gFnBGhC64EM:&imgrefurl=http://www.photo-dictionary.com/phrase/991/jacks.html&docid=1_Ub53S_2JZhOM&imgurl=http://www.photo-dictionary.com/photofiles/list/991/1446jacks.jpg&w=700&h=466&ei=1nCuULeUFcHJ0AWhhIH4Dg&zoom=1&iact=rc&dur=345&sig=108254540759868692113&page=1&tbnh=130&tbnw=195&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:4,s:0,i:111&tx=82&ty=115 je kunt ze gewoon gooien en ze kunnen door bijna alles banden heen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Wat zijn jaks? Hoi Arisaka dit is een Jak.Komen uit Mongolié 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Nu grijs? Ben je er al uit over de kleur voor je Laro?. ja, mat zwart en mat grijs . zit te neuzen bij mimicry en andere camoeflage schema's alles beter dan dat kanarie geel wat ie nu is . maar schilderen zal zowiezo moeten wachten tot voorjaar ivbm met drogen in buitenlucht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 sorry effe foutje ze heten jacks en dit zijn ze http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&tbo=d&biw=1192&bih=587&tbm=isch&tbnid=7W-gFnBGhC64EM:&imgrefurl=http://www.photo-dictionary.com/phrase/991/jacks.html&docid=1_Ub53S_2JZhOM&imgurl=http://www.photo-dictionary.com/photofiles/list/991/1446jacks.jpg&w=700&h=466&ei=1nCuULeUFcHJ0AWhhIH4Dg&zoom=1&iact=rc&dur=345&sig=108254540759868692113&page=1&tbnh=130&tbnw=195&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:4,s:0,i:111&tx=82&ty=115 je kunt ze gewoon gooien en ze kunnen door bijna alles banden heen kraaiepoten dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 ja, mat zwart en mat grijs . zit te neuzen bij mimicry en andere camoeflage schema's alles beter dan dat kanarie geel wat ie nu is . maar schilderen zal zowiezo moeten wachten tot voorjaar ivbm met drogen in buitenlucht Dat gaat er interesant uitzien zo. Heb je er nog die 205r16s onder of 700x16 nato's?. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 liggen goodyears op . vraag me zo niet welk type, maar zag laatst ergens dat die 70 euro kosten bij van dam in Rhenen . probleem van alle soorten camoe vind ik alleen dat je er zo mee opvalt in het dagelijks leven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 kraaiepoten dus http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1CHFA_enNL484NL484&q=kraaienpoten&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=38897761&biw=1291&bih=668&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=QJ-uULngDeqZ0QXXjID4Ag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 liggen goodyears op . vraag me zo niet welk type, maar zag laatst ergens dat die 70 euro kosten bij van dam in Rhenen . probleem van alle soorten camoe vind ik alleen dat je er zo mee opvalt in het dagelijks leven Jij niet dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Jij niet dan? ik kan me redelijk camoefleren als normaal mens, als ik die moeite noodzakelijk vindt en wil nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 ik kan me redelijk camoefleren als normaal mens, als ik die moeite noodzakelijk vindt en wil nemen Hehe, meestal niet dus. Vroeger veel motor-vriendjes gehad, zelf ook motor gereden, punk. Dus ik weet waar ik het over heb. Dat redelijk camoufleren als normaal mens doe ik nou ook, omdat ik die moeite noodzakelijk vind en neem, voor een baan.... Rij nou ook met een 110. Is legergroen (waar hij vandaan komt) en blijft dat voorlopig ook. Beetje blubber erop. Das best wel spontane camo hier in de buurt. Tja. Soort zoekt soort? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 ik werk op dit moment niet, en de vraag is óf ik dat ooit weer ga doen . dus uiterlijk boeit me op dit moment niet zo . al denken mijn vriendin en kleindochter daar soms anders over . en "fat Nelly "is en blijft een lompe bak , alleen maakt matzwart het geheel op het oog iets kleiner en beschaafder (kleedt meer af en maakt slanker volgens de mode wereld) . dus denk dat het matzwart gaat worden en ik ergens een shitload aan spuitbussen mat grijs achter de hand hou voor noodgevallen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonm Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 27mc aanwezig (voor de oldskool communicatie) Legergroene verf is ook besteld 2pits kookstel achterin Slaapbank Ik moet nog een roofrack,schijnwerpers en misschien een lier voorop Van de zomer hoop ik haar klaar te hebben als BOV Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 27mc aanwezig (voor de oldskool communicatie) Legergroene verf is ook besteld 2pits kookstel achterin Slaapbank Ik moet nog een roofrack,schijnwerpers en misschien een lier voorop Van de zomer hoop ik haar klaar te hebben als BOV op basis van welk voertuig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonm Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Oude renault trafic (94er) Redelijke actieradius op een volle tank ca 600km Geen hoge topsnelheid maar ploegt wel overal doorheen Het is in geval van nood voor mij een ideaal voertuig Slaapruimte , keuken , communicatie en vervoer in 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppie&kokkie Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 liggen goodyears op . vraag me zo niet welk type, maar zag laatst ergens dat die 70 euro kosten bij van dam in Rhenen . probleem van alle soorten camoe vind ik alleen dat je er zo mee opvalt in het dagelijks leven Check in dat geval de dotnummers. Hieruit kun je de ouderdom van je good years afleiden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonm Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Ik hoop met de tijd nog een keer een oude daf ya126 met radio/ambulance bak aan te kunnen schaffen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 moeten we ergens een keer een 'doe je auto' dag organiseren in een hal. Kopen we gezamelijk mat groen, mat zwart en mat grijs in. Een bak met schuurpapier en tape. Iedereen kranten mee en gaan met die banaan. Mogelijk dat handige monteurs aan andermans auto willen sleutelen en dan het saaie werk aan hun eigen wagen (schuren) uit handen willen geven. Ik kom graag langs met mijn (nu nog knal gele) Ford Transit 2.5Di met slechts 61,000 op de klok. Sinds feb. dit jaar zit ik hier dagelijks in mijn nette pak in die reacties van automobilisten en klanten never become a number, stand out (until SHTF, then hide in the masses) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonm Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Zeker een leuk idee Ook om mede preppers te leren kennen Tips uitwisselen omtrent voertuigen is altijd goed Altijd handig om je eigen voertuig te kennen en te kunnen repareren in geval van pech/nood Al is het maar een basis reparatie Ik ken genoeg mensen die echt niks weten van hun voertuig Laat staan dat ze simpel een band kunnen wisselen of een bougie/gloeiplug kunnen vervangen Ik zelf sleutel al jaren aan auto's Heb ik regelmatig mensen een basis geleerd Ik zeg kom Maar op met zo'n BoV prepdag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.